شناسهٔ خبر: 43228626 - سرویس ورزشی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

فکری: قراردادم را نخوانده امضا کردم

سرمربی مستعفی نساجی گفت: اگر منعی برای مذاکره وجود داشت حتی اگر از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم روی حرفم می‌ماندم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: سرمربی مستعفی نساجی گفت: اگر منعی برای مذاکره وجود داشت حتی اگر از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم روی حرفم می‌ماندم.

محمود فکری، درباره آخرین شرایط مذاکراتش با استقلال و جدایی از نساجی اظهارداشت: استعفایم را به باشگاه نساجی اعلام کردم و با مراجعه به سازمان لیگ قراردادم را فسخ کردم. مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته‌ایم، اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. قرار است عصر امروز مجددا مذاکراتی داشته باشیم.

وی درباره شکایت مسئولان نساجی ادامه داد: با توجه به بندی که در قراردادم داشتم می‌توانستم جدا شوم و آنها هم می‌توانند شکایت کنند. به دلیل رفاقتی که با باشگاه نساجی داشتم اشتباه کردم و قراردادم را نخواندم و امضا کردم و حالا باید تاوانش را بدهم. به باشگاه استقلال هم اعلام کرده‌ام هر مبلغی که باید برای رضایتنامه پرداخت شود ۵ برابر مبلغ قراردادم را باید برای حق فسخ به نساجی پرداخت کنم. ان‌شاءالله از استقلال می‌گیریم و به نساجی می‌دهم. (باخنده)

سرمربی مستعفی نساجی در پاسخ به این سوال که تکلیف هواداران نساجی چه می‌شود، گفت: همان زمان مدیریت باشگاه به من گفت که اگر از استقلال پیشنهاد داشته باشی نهایت همکاری را می‌کنیم. حتی یکی از دلایل مذاکره من با استقلال تاکید دوباره مسئولان باشگاه روی همین موضوع بود.

فکری خاطرنشان کرد: اگر منعی برای مذاکره وجود داشت حتی اگر از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم روی حرفم می‌ماندم اما مدیریت باشگاه همکاری نکرد. یک تیم خیلی خوب و ارزان برای نساجی بستم و قول می‌دهم هیچ نگرانی بابت تیم نداشته باشند. بازیکنانی گرفتیم که می‌توانند سال‌های آینده برایشان درآمدزایی خواهد داشت و در لیگ برتر خواهند ماند.