شناسهٔ خبر: 41428194 - سرویس اجتماعی
منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

کنسول بازی ایکس‌باکس وان (Xbox One)

کنسول بازی ایکس‌باکس وان (Xbox One) توسط مایکروسافت در ۲۱ مه 2013عرضه شد. این سومین کنسول بازی در خانواده ایکس‌باکس و جانشین ایکس‌باکس ۳۶۰ به‌شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

 ایکس باکس وان در سه مدل تولید شده است. سری اول که معروف به سری فت هست نسخه اولیه Xbox One هست اما در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۶ مایکروسافت کنسول ایکس باکس وان اس ( Xbox One S ) که نسخه کوچک تر شده سری فت می باشد معرفی کرد و از نظر سخت افزاری کمی تغییر کرد اما کنار نسخه اس نسخه دیگه به ایکس باکس وان ایکس ( Xbox One X ) معرفی کرد از نظر سخت افزاری قوی تر از سری فت و اس می باشد.

Xbox One

این کنسول از پردازنده ۸ هسته ای جگوار ساخت شرکت AMD استفاده می کند و توان اجرای بازی ها بر روی رزولیشن ۱۰۸۰ بر فریم ریت ۶۰ ثانیه را داراست و همچنین این کنسول از شنیدن فرامین صوتی توسط کینکت ۲.۰۰ پشتیبانی می کند و همچنین دستیار های هوشمند گوگل اسیستنت و کورتانا و الکسا آمازون بر روی این کنسول برای کاربران قابل دسترس هستند.

Xbox One S

اما کنسول باریک تر از سری قبلی می باشد و عملکرد بهتری نسبت به کنسول قبلی داشته است . این کنسول توان پخش فیلم بلوری و ۴k را داراست .دسته این کنسول نسبت به نسل قبل تغییرات چشمگیری داشته است به طوری که دسته کوچک تر شده و خوش فرم تر به نظر می رسد و دسته این کنسول توسط کابل یا بلوتوث با کامپیوتر و گوشی های هوشمند سازگار است و دارای یک جک هدفون ۳/۵ میلی متری نیز است.

 

Xbox One X

در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷، مایکروسافت مدل میان نسلی از اکس باکس وان با نام اکس باکس وان اکس را معرفی کرد؛ این کنسول از پردازنده مرکزی ۲٫۳ گیگاهرتزی و پردازندهٔ گرافیکی ۶ ترافلاپسی با فرکانس ۱۱۷۲ مگاهرتز استفاده می‌کند و ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR5 دارد که از این مقدار، ۹ گیگابایت در دسترس بازی‌ها قرار می‌گیرد و ۳ گیگابایت نیز در اختیار سیستم عامل است، این کنسول به لطف بهره گیره از توان پردازشی ارتقا یافته و سخت‌افزار قدرتمند از جمله پهنای باند بیشتر (معادل ۳۲۶ گیگابایت بر ثانیه) قادر است تا بازی‌ها را در وضوح 4K بومی(Native 4K) و با گرافیک بهبود یافته اجرا کند؛ همچنین می تواند با بهره گیری از قابلیت backwards compatibility بازی های نسل ششم و هفتم کنسول های اکس باکس را نیز اجرا کند - بازی‌هایی که از قابلیت‌های این کنسول بهره می‌برند با نام Xbox One X Enhanced شناخته می‌شوند و ممکن است از قابلیت HDR , جزئیات گرافیکی بهبود یافته، یا وضوح و نرخ فریم بیشتر برخوردار باشند - این کنسول با حافظه داخلی یک ترابایتی و با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار عرضه شده‌است.

از بازی های انحصاری این کنسول میتوان به سری فورزا هورایزن و موتوراسپرت،سری گیرز آف وار و هیلو اشاره کرد.درسال ۲۰۱۷،نسخه ارتقا یافته این کنسول، پروژه اسکورپیو موسوم به اکس باکس وان اکس توسط مایکروسافت عرضه شد.این کنسول از نظر سخت افزار قدرتمند ترین کنسول در بازار کنسول هاست.

فروشگاه تک سیرو با 15 سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع کنسول بازی، دیسک بازی و لوازم جانبی بازی، افتخار خدمت رسانی به مشتریان را داشته و همواره در این مسیر، ارائه کالای با اصالت، متنوع و با کیفیت را در کنار گارانتی و پشتیببانی و خدمت پس از فروش، سرلوحه کار خود قرار داده است.

شما همچنین برای خرید  Xbox One Sعلاوه بر امکان خرید حضوری از شعب تک سیرو، فروشگاه اینترنتی تک سیرو نیز از تابستان 1398 آغاز به کار کرد تا دسترسی کاربران و مخاطبین به جدیدترین و برترین محصولات روز گیمینگ از گذشته هموارتر شود.

لازم به ذکر است که محصولات ما با 10 روز ضمانت بازگشت کالا به همراه گارانتی 24 ماهه سیرو سرویس عرضه می شوند تا شما با اطمینان خرید کنید :)