شناسهٔ خبر: 41321310 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

حمله مدیرعامل سپیدرود به ملوانی‌ها؛ شما دم از اخلاق نزنید!

مدیرعامل سپیدرود رشت به اتفاقات چند هفته اخیر در لیگ یک پرداخت و اتهاماتی را متوجه ملوان بندرانزلی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، افشین ناظمی با تأکید بر اینکه حق خوری های سیستماتیک در حال خشکاندن ریشه سپیدرود است گفت: اشتباهات داوری برعلیه ما از اشتباه گذشته است و به تعمد تبدیل شده که یک سویش بر علیه ما و سوی دیگر به نفع رقیبان جدولی ما سوت می خورد.

 

مدیرعامل سپیدرود رشت با اشاره به اتفاقات داوری دیدار با گلر مدعی شد: در کرج مدافع گل ریحان چنان اسپکی می زد که شهرام محمودی در تیم ملی والیبال توانایی اش را ندارد. داور جلوی چشمش پنالتی ما را نمی‌گیرد و تمام سوت‌هایش به ضرر ماست و بعد در یک مسابقه دیگر سر هیچ و پوچ از دقیقه ۴۰ دو بازیکن به نفع رقیب جدولی ما اخراج می‌شوند و از اعلام یک پنالتی هم به ضررشان چشم پوشی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه هنوز فوتبالی های رشتی خاطره تلخ بازی فجر سپاسی – ملوان را در شیراز از یاد نبرده‌اند گفت: کسی که در مسابقه رفت نیم ساعت زمین فوتبال را با پارک شهر اشتباه گرفته بود و درون زمین جولان می‌داد و بازی را متوقف کرد و باشگاهش سال‌هاست با رانت دولتی و حمایت روسای هیات‌ها در ادوار مختلف و فدراسیون تا امروز نفس کشیده برای ما دم از اخلاق می‌زند.

 

ناظمی با دعوت از کمیته انضباطی و اخلاق در آنالیز مسابقه روز گذشته ملوان – مس افزود: در رشت اعضای کادر و بازیکنان و خبرنگاران را به ورزشگاه راه نمی‌دهند و آن وقت ۱۰ درصد جمعیت انزلی در ورزشگاه هستند و با هر سوتی به زمین هم می‌ریزند و متاسفانه غوغاسالاری و بی‌اخلاقی به یک شاخصه نتیجه‌گیری تبدیل شده که البته ما سپیدرودیم و مکتب ما اجازه هر کاری نمی‌دهد.

 

بازیکن پیشین باشگاه سپیدرود با اشاره به پیشینه باشگاهش گفت: سپیدرود توسط مرحوم صومی با وفاداری به مکتب شاهین که استوار بر اخلاق جوانمردانه و روح تمیز ورزش بود بنیان گذاشته شد و اگر می‌خواستیم مثل بعضی تیم‌ها تن به هر بی‌اخلاقی بدهیم سال‌های زیادی را در فراموشخانه لیگ روزگار نمی‌گذراندیم. نام ما سپیدرود است و از شکست خوردن نمی‌ترسیم اما در تلاش کردن هرگز شکست نمی‌خوریم و ایستاده مردن را از بزرگترهای خود به ارث برده‌ایم.

 

مدیرعامل سپیدرود با اعلام حمایت کامل از مهدی پاشازاده و ماندنش در سپیدرود گفت: ایشان با ما قرارداد دارد و آینده ورزشی او و سپیدرود با هم گره خورده است و بدون شک اتقاقات خوبی با ادامه روند همکاری برای هر دو طرف خواهد افتاد و حالا حالاها طرفین با هم کار دارند.

 

ناظمی با انتقاد از مدیریت شاهین بوشهر برای مذاکره با مربی این تیم گفت: حق شکایت برای ما محفوظ است و امروز با مسئولان فدراسیون در این ارتباط صحبت کردیم و قرار نیست برای ماندن دست به هر حرکت غیر‌اخلاقی بزند و بدون تردید سپیدرود این اتفاقات را پیگیری خواهد کرد و با اینکه مسئولان بلند پایه بوشهر با من تماس گرفتند ضمن احترام به مردم خونگرم جنوب اما نمی‌توانم از حق سپیدرود گذشت کنم.