شناسهٔ خبر: 39588703 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان: ارائه کمک‌های نقدی به آسیب‌دیدگان کرونا در دستورکار قرار دارد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای کمک‌های نقدی به مردم نیازمند آسیب‌دیده از شیوع کرونا نیز در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جبار دوستمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک و یاری اقشار آسیب‌دیده از کرونا در کشور قرارگاه‌های استانی با عنوان «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در سراسر کشور از جمله استان سمنان شکل گرفت.

وی افزود: علاوه بر تشکیل ستاد استانی در تمامی شهرستان‌های استان سمنان نیز قرارگاه‌های شهرستانی تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رزمایش در 2 مرحله، مرحله نخست از نیمه شعبان تا نیمه ماه رمضان و مرحله دوم نیز از میلاد امام حسن مجتبی تا روز عید فطر در استان سمنان اجرا می‌شود.

سرهنگ دوستمحمدیان گفت: سپاه استان سمنان به همت گروه‌های جهادی و مردم استان سمنان، ادارات دولتی، نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال‌احمر و ... دست‌به‌دست هم داده‌اند و تا کنون کمک‌های قابل‌توجهی جمع‌آوری‌شده است.

وی بیان کرد: 30 هزار بسته معیشتی امروز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه به دست اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در سراسر استان سمنان می‌رسد و در مرحله بعد نیز بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بین 30 تا 50 هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای کمک‌های نقدی به مردم نیازمند آسیب‌دیده از شیوع کرونا نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ دوستمحمدیان از دیگر اقداماتی که در قالب اجرای این رزمایش در سطح استان سمنان انجام خواهد شد را اعطای تسهیلات به مشاغل و صنوف آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را از 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان عنوان کرد و اذعان داشت: شناسایی اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا که تحت حمایت هیچ ارگان و نهاد حمایتی نیستند؛ به‌طور کامل انجام شده است.

انتهای پیام/363/ی