شناسهٔ خبر: 37139560 - سرویس اجتماعی
منبع: آریا | لینک خبر

در راستاي طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- بازدید از 747 واحد صنفی و ابلاغ 160 اخطار پلمب
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهر تهران و بازدید از 747 واحد صنفی خبر داد.
به گزارش آریا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی گفت: در پی تشدید نظارت بر صنوف روز گذشته گروه‌های نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی از تعدادی واحد صنوفی مانند مغازه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های سطح شهر بازدید کردند. 
وی افزود: از 747 واحد صنفی مربوط بازدید و به 160 واحد صنفی متخلف و فاقد جواز کسب اخطار پلمب 10 روزه ابلاغ و به 271 واحد صنفی نیز تذکر رفع تخلف ارائه شد. 
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تخلفات این صنوف به فعالیت بدون داشتن پروانه کسب، پاتوق کردن محل کسب، رعایت نکردن قوانین و مقررات صنوف و هنجار شکنی متصدیان صنوف اشاره کرد، گفت: روند قضائی و قانونی برای رسیدگی به تخلفات این صنوف و پلمب صنوف متخلف ادامه دارد.
 پلمب 2 واحد صنفی متخلف در شمال پایتخت 
سرهنگ نادر مرادی گفت: در راستای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف، ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن بازدید از واحد‌های صنفی در تهران به صورت محسوس و نامحسوس، موفق شدند 2 واحد صنفی متخلف را در شمال تهران شناسایی کنند. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مدتی این 2 واحد صنفی تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت، افزود: متصدیان صنوف متخلف که محل کسب خود را پاتوق افراد مجرم قرار داده بودند و مقررات و قوانین صنفی را رعایت نمی‌کردند، دستگیر و واحد‌های صنفی با دستور قضائی پلمب شدند. 
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های برخورد با صنوف متخلف استمرار دارد از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.