شناسهٔ خبر: 36504963 - سرویس اجتماعی
منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

مادرزن از قصاص داماد گذشت

مرد جوان که پنج سال قبل همسر و نوزادش را به قتل رسانده بود در حالی قرار است پای میز محاکمه بایستد که مادرزنش از قصاص او گذشت کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  پاییز سال 93 خبر قتل زنی جوان و نوزاد دو ماهه‌اش در خانه‌ای واقع در خیابان ولیعصر تهران به پلیس اعلام شد. همسر این زن در نخستین بررسی‌های تیم جنایی گفت: من خانه نبودم وقتی از محل کار برگشتم با جسد همسر و دخترم رو‌به‌رو شدم. نمی‌دانم چه کسی این جنایت را مرتکب شده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به این مرد ظنین شدند و او را بازداشت کردند. اما وقتی نتوانستند به سرنخ مهمی برسند وی را با قرار وثیقه آزاد کردند. مرد جوان پس از آزادی متواری شد و این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ زن جوان را مسمومیت با سم و مرگ نوزاد را بر اثر خفگی اعلام کردند.

با گذشت چند سال از این ماجرا سرانجام سال گذشته مرد جوان با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد و ضمن اعتراف به قتل همسر و دخترش گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتیم اما وقتی باردار شد به او گفتم من بچه نمی‌خواهم باید سقط کنی ولی او با لجبازی بچه را نگه داشت و به دنیا آورد. با آمدن بچه اختلافات ما بیشتر شد به حدی که سرانجام تصمیم به قتل آنها گرفتم.

شب قبل از حادثه با خریدن سم به خانه رفتم و آن را در نوشیدنی همسرم ریختم. وقتی آن را خورد حالش بد شد و پس از چند ساعت هم جان باخت بعد هم پتو را روی صورت دخترم کشیدم و از خانه خارج شدم وقتی برگشتم هر دو مرده بودند من هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و خبر دادم. بدین ترتیب با اعترافات هولناک مرد جوان وی روانه زندان شد اما چند روز بعد مادرزن متهم با مراجعه به دادگاه گفت: من مطمئنم که دامادم مقصر نیست حتماً دخترم زندگی را برایش آنقدر سخت کرده بود که وی تصمیم به این کار گرفته است بنابراین شکایتی از او ندارم و حاضر به قصاصش نیستم.

بدین ترتیب پرونده متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری فرستاده شد تا به اتهام قتل عمدی همسر و فرزندش محاکمه شود.