شناسهٔ خبر: 36416042 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مدافع تیم امید: اندونزی حریف کوچکی نیست

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال امید ایران گفت: اندونزی حریف کوچکی نیست و به طور حتم برای بازی مقابل ایران انگیزه زیادی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

علیرضا آرتا، مدافع تیم فوتبال امید ایران درباره بازی با اندونزی اظهار داشت:خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم. اردوی تیم در تهران آغاز شد، رفته رفته با ورود نفرات ترکیب تیم تکمیل شد و بعد از آن به اندونزی سفر کردیم. در اینجا ۲بازی انجام می‌دهیم و بعد از آن برای مسابقه با قطر در دوحه آماده می‌شویم. انگیزه زیادی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داریم چرا که باید توانایی خودمان را در همین بازی‌ها ثابت کنیم.

آرتا در ادامه افزود:جو تیم بسیار خوب و صمیمی است، بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و با اتحاد و همدلی کار می‌کنند. من فکر می‌کنم این شرایط می‌تواند عامل موفقیت تیم باشد. خوشحالیم که بازی‌های خوب و مفیدی برای تیم در نظر گرفته شده، ازبکستان، استرالیا، اندونزی و قطر. همچنین حریفان دیگری هم در پیش خواهیم داشت.

این بازیکن تیم امید تصریح کرد: اندونزی هم حریف کوچکی نیست و قطعا برای بازی مقابل ایران انگیزه زیادی خواهند داشت. هماهنگی فنی تیم ما در همین اردوها و بازی‌ها بیشتر می‌شود همچنین تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم چرا که قطعا در روحیه تیم تاثیرگذار است. امیدواریم همه این تلاش‌ها در نهایت موجب صعود به بازی های المپیک شود.