شناسهٔ خبر: 35180978 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت؛

۴ پروژه درمانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان افتتاح شد

سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار طرح در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان خبر داد و گفت: فاز جدید بخش کودکان، اتاق‌های عمل و ... از جمله این طرح‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت چهار طرح بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد، ابراز داشت: وزیر بهداشت که در قالب سفر یک روزه به استان سمنان سفرکرده بعد از افتتاح پروژه‌های گرمسار، آرادان و سرخه وارد شهر سمنان شد تا طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز به بهره‌برداری برسد.

وی بابیان اینکه فاز جدید مرکز آموزشی پژوهشی درمانی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) کلنگ‌زنی شد، افزود: عملیات اجرایی این طرح که کاربری درمانی و آموزشی دارد با زیربنای هفت هزار مترمربع و بااعتبار چهار میلیارد ریال با حضور سعید نمکی آغاز شد که پیش‌بینی اتمام آن سال ۹۹ خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح بخش فوق تخصصی کودکان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان خبر داد و ابراز داشت: این بخش که ۱۶ تخت خواهد داشت ۴۶۵ متر مربع زیر بنا دارد و بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

دانایی در ادامه تصریح کرد: وزیر بهداشت در ادامه سفر خود اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان را با زیر بنای ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۱ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

وی افزود: بخش وی‌آی‌پی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان نیز با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع و برخورداری از هشت تخت بااعتبار پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان سمنان ۴۰ پروژه بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بااعتبار بالغ‌بر دو هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سعید نمکی در ابتدای سفر خود وارد گرمسار شد و بعد از کلنگ زنی و افتتاح بیمارستان معتمدی این شهر به آرادان سفر کرد و چند پروژه این شهر را به بهره‌برداری رساند.

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود وارد سرخه شد و بعد از استقبال رسمی مقامات شهرستان خوابگاه دخترانه دانشکده پیراپزشکی ۱۸۰ نفره را افتتاح کرد.

وی بعد از سمنان به مهدی‌شهر خواهد رفت و سپس به سفر یک روزه خود پایان خواهد داد.