شناسهٔ خبر: 34889761 - سرویس اقتصادی
منبع: مثلث | لینک خبر

کولر گازی بوش 2019 کم مصرف ترین در جهان

کولر گازی بوش 2019 که جدیدترین مدل آن می باشد کم مصرف ترین کولر گازی در جهان لقب گرفته است . این سری جدید از کولر گازی بوش در 6 ظرفیت مختلف از 9000 تا 36000 در قالب دستگاه دیواری و در 6 ظرفیت استفاده از 36000 تا 100000 طراحی و تولید گردیده است .

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کولر گازی بوش 2019 که جدیدترین مدل آن می باشد کم مصرف ترین کولر گازی در جهان لقب گرفته است . این سری جدید از کولر گازی بوش در 6 ظرفیت مختلف از 9000 تا 36000 در قالب دستگاه دیواری و در 6 ظرفیت استفاده از 36000 تا 100000 طراحی و تولید گردیده است .

ظرفیت های مختلف این کولر گازی برای متراژ و شرایط آب و هوایی مختلف استافده می گردد . برای مثال شما از یک دستگاه کولر بوش 30000 می توانید برای متراژ یک منزل تا 100 متر و یک مغازه تا 60 متر استفاده نمایید .

گارانتی معتبر 5 سال تعویض کولر گازی بوش

شرکت هوای پاک ایران تنها نماینده انحصاری وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع بوش در ایران می باشد . گارانتی و ارائه خدمات کولرگازی بوش نیز به عهده شرکت هوای پاک بوده و در مرحله اول اصالت یک دستگاه کولر بوش بر اساس گارانتی آن مشخص می گردد .

هوای پاک ایران برای تمامی محصولات خود 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط ارائه می دهد که شامل هر شراطی بجز شکستگی دستگاه می گردد . در کولر گازی های بوش از کیت برد و محافظ هایی استفاده گردیده است که نوسانات برق را تا 99% خنثی می کند .

خدمات دستگاه و تامین قطعه نیز تا 10 سال ارائه داده می شود که در نوع خود بی نظیر می باشد . شما تا 10 سال از بابت خدمات پس از فروش و قطعات دستگاه خود آسوده خاطر خواهید بود زیرا در مدت ضمانت نامه تحت پوشش شرکت هوای پاک می باشد .

نصب دستگاه کولر گازی بوش 30000 نیز به صورت رایگان توسط نماینده شرکت انجام می گردد . بعد از دریافت دستگاه کولرگازی درب منزل یا محل کار خود ، در بخش سامانه درخواست نصب بوش ایران ، کارت گارانتی خود را ثبت کرده و درخواست نصب دستگاه خود را صادر می نمایید و شرکت بعد از ثبت این درخواست طی 72 ساعت نماینده شرکت جهت نصب و راه اندازی دستگاه به محل شما مراجعه خواهد نمود .

همراه هر دستگاه کولر گازی بوش 5 متر لوله مسی حلزونی و 5 متر کابل وجود دارد که جرو متعلقات دستگاه می باشد .

گرید مصرف انرژی A+++ کولر گازی بوش

گرید یا بهره وری مصرف انرژی ، در یک دستگاه کولر گازی و در همه وسایل برقی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . بهره وری انرژی به معنای میزان مصرف دستگاه نمی باشد ، بلکه به اینمعنی می باشد که برای مثال در یک کولر گازی ، دستگاه چه مقدار از انرژی مصرف شده را به سرمایش یا گرمایش تبدیل می کند .

به هر مقداری بیشتر یک دستگاه بهره وری انرژی بیشتری داشته باشد به این معنی است که انرژی را مفیدتر مصرف و سرمایش بیشتری را برا یشما ایجاد نموده است  . کولر گازی های 2019 بوش گرید مصرف انرژی A+++ است که به معنای بیشتری میزان بهره وری انرژی می باشد .

شرکت هوای پاک نمایندگی رسمی کولر گازی بوش در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت نامه هوای پاک ارائه می دهد .

 

تلفن دفتر فروش و خدمات پس از فروش : 02195118380

وب سایت رسمی فروش و خدمات : www.boschiran.com

 

رتبه اعتباری 34 میلیون ایرانی محاسبه شد در معاملات خود از آن استفاده کنید

برای درج آگهی و رپرتاژ با شماره 09036344509 تماس حاصل فرمایید .