شناسهٔ خبر: 3383255 - سرویس استانی
منبع: شهرخبر | لینک خبر

منطقه9: اجرای 80 عنوان برنامه جشن انقلاب

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه ایام ا... دهه فجر از اجرای 80 عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -
شهرخبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای شناخت ابعاد آرمانهای انقلاب و شهدا است و بر همین اساس و همزمان با دهه مبارک فجر ، این شهرداری برگزاری 80 عنوان برنامه مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، هنری ، ورزشی و ... در سطح محدوده را در دستور کار قرار داده است.

وی یکی از برنامه های مهم در این دهه را تجدید میثاق با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: این برنامه مانند هرسال مورد توجه بوده و با شکوه خاصی برگزار می شود.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر این تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه های اجرایی بوده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های غرور آفرین ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی از جمله اهدافی است که در این ایام دنبال می شود.

وی به برپایی غرفه های فرهنگی در سطح محدوده برای این ایام اشاره کرد و افزود: برپایی غرفه های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و سلامت شامل غرفه کودکان ، مسابقات ورزشی و ... در مقابل ساختمان شهرداری منطقه در روز 22 بهمن ماه و اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله برنامه های پیش بینی شده این شهرداری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: علاوه بر اجرای ویژه برنامه های متنوع و مختلف پیش بینی شده در سطح محلات ، در سراهای محله و مراکز فرهنگی برنامه های مختلفی در قالب برنام های مذهبی ، ملی و انقلابی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 35 برنامه فرهنگی ویژه ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است نیز اذعان داشت: برپایی سفره انقلاب ، خاطره گویی نمازگزاران مساجد ، بازارچه کارآفرینی دهه فجر ، یادمان شهدای نیروی هوایی ، تاریخ نگاری انقلاب اسلامی ، تقدیر از قرآن آموزان و اساتید قرآن ، مسابقه نقاشی کودکان و ... از جمله برنامه هایی است که در سطح محلات برگزار می شود.

حسینی به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: در ایام ا... دهه فجر مسابقات ورزشی در رشته های ژیمناستیک ، دوچرخه سواری ، فوتسال ، فوتبال دستی ، آمادگی جسمانی ، دارت ، والیبال ، بسکتبال ، کبدی ، بدمینتون ، تنیس روی میز ، طناب کشی ، تیراندازی در نظر گرفته شده و علاوه بر این همایش بزرگ همایش پیاده روی نیز برگزار خواهد شد و اجرای چند برنامه مشارکتی نیز با ناحیه بسیج حمزه سیدالشهدا و حوزه مقاومت بسیج پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه 9 میزبان خیل عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن است ، این شهرداری اقدامات و تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته که بتدریج تا این روز اجرایی خواهد شد./55