شناسهٔ خبر: 23002799 - سرویس ورزشی
منبع: جماران | لینک خبر

پیروزی قاطع نفت امیدیه در هفته نهم لیگ برتر واترپلو

به گزارش ایرنا دیدار بین 2 تیم واترپلوی نفت امیدیه و نیروی زمینی روز پنجشنبه در تهران برگزار شد که در نهایت با برتری 13 بر 6 به سود نفتی های امیدیه به پایان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا دیدار بین 2 تیم واترپلوی نفت امیدیه و نیروی زمینی روز پنجشنبه در تهران برگزار شد که در نهایت با برتری 13 بر 6 به سود نفتی های امیدیه به پایان رسید.
تیم نفت امیدیه در حالی به مصاف نیروی زمینی می رفت که با پنج برد و 2 باخت و کسب 10 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار داشت؛ همچنین تیم نیروی زمینی با کسب 6 امتیاز در مکان پنجم رده بندی جای داشت.
در کوارتر اول این دیدار تیم نیروی زمینی از شاگردان رضا جعفری پیش افتادند و با احتساب سه بر صفر پیروز شدند.
کوارتر دوم بازی در حالی آغاز شد که بازیکنان نفت امیدیه به دنبال جبران گل های خورده بودند و در پایان با نتیجه 2 بر صفر پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر سوم شاگردان جعفری عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه 6 بر یک بر حریف خود غلبه کردند.
در کوارتر چهارم و پایانی بازی تیم نفت امیدیه که از چند بازیکن ملی پوش بهره می برد با حساب پنج بر 2 پیروز شد و در نهایت با نتیجه 13 بر 6 پیروز این دیدار شدند.
رضا جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش برابر نیروی زمینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خیلی بد شروع کردیم اما در کوارتر دوم قدری بهتر شدیم و در ادامه بازی روان و خوبی به نمایش گذاشتیم.
وی ادامه داد: نیروی زمینی تیم خوب و با انگیزه ای بود که از جوانان مستعدی بهره می برد اما در کل تجربه ما بر آنها چربید و پیروز میدان شدیم؛ مطمئن هستم که بازیکنان حریف در آینده می توانند نقش موثری در افتخارآفرینی واترپلو ایران داشته باشند.
سرمربی تیم نفت امیدیه گفت:متاسفانه در سه چهار بازی اخیر خود شروع خوبی نداریم و نتیجه کوارتر اول را به حریفان واگذار می کنیم لذا باید برای بر طرف کردن این مشکل راهکاری پیدا کرد.
وی افزود: شاید در ابتدای فصل به لحاظ جسمانی قدری ضعیف بودیم و باعث می شد شروع بدی داشته باشیم اما اکنون معتقدم بازیکنان ما از نظر روحی و روانی با مشکل روبه رو هستند و پس از کوارتر اول تصمیم می گیرند نتیجه بازی را جبران کنند.
تیم واترپلو نفت امیدیه هم اکنون با کسب 6 برد و 2 باخت با 12 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.
این تیم هفته آینده در امیدیه به مصاف نماینده اصفهان می رود.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی