شناسهٔ خبر: 22516827 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

استقرار ۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان در استان زنجان بر پا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام میرزایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان در استان زنجان بر پا شد، افزود: از این تعداد هشت پایگاه در شهر زنجان ۶ پایگاه در ابهر ۳ پایگاه در خدابنده ۳ پایگاه در طارم و ۶ پایگاه در شهرهای خرم‌دره و ماه‌نشان مستقر شده است.

وی ادامه داد: پایگاه‌های سیار نیز روز جمعه در مصلی‌های نمازجمعه کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان را جمع‌آوری خواهد کرد.

میرزایی از مردم خواست اقلام غیرنقدی خود شامل پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم خیر این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ در بانک‌های عامل واریز کنند.

میرزایی با بیان اینکه تاکنون دو تیم جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده اند، افزود: در این میان ۴۳ نفر اعم از کادر اداری و نجات‌گران، ۸۰۰ دستگاه چادر، ۲۷۰۰ تخته پتو، ۱۱ هزار انواع کنسرو، دو تریلی، سه کامیون، دو مینی‌بوس و دو وانت‌نیسان به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان آمادگی خود را برای اعزام نیرو و اقلام امدادی به جمعیت هلال‌احمر کشور اعلام کرده و همه نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در آماده‌باش کامل قرار دارند.