شناسهٔ خبر: 22401263 - سرویس بین‌الملل
منبع: حوزه | لینک خبر

بیش از ۸۰ متفکر و سیاستمدار با تابعیت مختلف در پیاده روی اربعین شرکت کردند+تصاویر

حوزه/ آستان مقدس حسینی از هیئتی از شخصیت های فکری، سیاسی و فرهنگی با تابعیت های مختلف که برای مشارکت در زیارت اربعین به کربلا آمده اند، استقبال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی از هیئتی از شخصیت های فکری، سیاسی و فرهنگی با تابعیت های مختلف که برای مشارکت در زیارت اربعین به کربلا آمده اند، استقبال کرد.

مهدی الحسینی هماهنگ کننده امور این هئیت گفت: این هیئت متشکل از شخصیت های مهم خارجی است که بارزترین آنها از کانادا، آمریکا، برزیل، آرژانتین، روسیه، لبنان، آمریکا شمالی، بولیوی و اروگوئه هستند و این افراد متفکر، سیاستمدار، ادبا و از اهالی رسانه های بین المللی هستند.

وی افزود: اعضای این هیئت زائر، 80 شخصیت از ادیان و فرهنگ های مختلف است که از جمله آن ها مشاور ویژه رئیس جمهور روسیه، امام جماعت مسجد اولفو در روسیه و امام جماعت مسجد مسلمین در لس آنجلس هستند.

الحسینی اشاره کرد: این شخصیت ها با پیاده روی در مراسم زیارت اربعین شرکت کردند تا ایمان و اعتقادشان را به حق بودن نهضت حسینی و برتری و الگو بودن شخصیت امام حسین(علیه السلام) نشان دهند.

پیش بینی ها از مشارکت بیش از 25 میلیون زائر در مراسم زیارت اربعین خبر می دهند. تدابیر امنیتی و خدماتی فوق العاده ای اتخاذ شده و بیش از 36 هزار نیروی امنیتی به همراه مسئولین آستان مقدس حسینی و عباسی، مسئول تأمین سلامت زائرین هستند.

بیش از ۸۰ متفکر و سیاستمدار با تابعیت مختلف در پیاده روی اربعین شرکت کردند

بیش از ۸۰ متفکر و سیاستمدار با تابعیت مختلف در پیاده روی اربعین شرکت کردند

بیش از ۸۰ متفکر و سیاستمدار با تابعیت مختلف در پیاده روی اربعین شرکت کردند