شناسهٔ خبر: 16581879 - سرویس ورزشی
منبع: آناج | لینک خبر

با رونمایی همزمان از ۴ بازیکن جدید؛

تراکتور نقل‌وانتقالات را انفجاری استارت زد! + عکس

تراکتور با رونمایی همزمان از ۴ بازیکن جدید به شکل طوفانی وارد بازار نقل‌وانتقالات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تراکتوری‌ها علیرغم کش‌وقوس‌ فراوان با توپ پر وارد بازار نقل‌وانتقالات شدند و این تیم شبانه و به شکل همزمان از ۴ بازیکن جدید رونمایی کرد‌‌.

طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری پس از توافق با مسئولان این تیم به جمع شاگردان پاکو خمز ملحق شدند.

همچنین حسین پورحمیدی که در فصل گذشته به صورت قرضی در تیم آلومینیوم توپ می‌زد، به تراکتور بازگشت و در فصل آینده سنگربان این تیم خواهد بود.

در این بین، خلیل‌زاده و پورحمیدی به عنوان بازیکنان ملی‌پوش و آقایی و شیری نیز با پیشینه مشترک حضور در پرسپولیس و فولاد به عضویت تراکتور درآمدند.

این درحالی است که در جمع بازیکنان جدید تی‌تی‌ها، خلیل‌زاده و آقایی سابقه بازی در تراکتور را داشته و بار دیگر پیراهن این تیم را برتن خواهند کرد.

از سویی، خلیل‌زاده که فصل گذشته در تیم الاهلی قطر توپ می‌زد و بازیکن لژیونر بود، با توجه به قوانین جدید نقل‌وانتقالات فوتبال کشور، سهمیه خارجی محسوب می‌شود.

البته با در نظر گرفتن حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در این مسابقات، جذب خلیل‌زاده را می‌توان اقدامی هوشمندانه تلقی کرد.

اما سعید آقایی درحالی به تیم سابق خود بازگشت که جو سنگینی علیه این بازیکن در تبریز وجود داشت و انتقال او اعتراض‌‌های زیادی را به دنبال داشته است.

شایان ذکر است که تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل تیم فوتبال تراکتور قرار است از فردا (دوشنبه ۵ تیر ماه) زیر نظر پاکو خمز در تبریز آغاز شود.

انتهای‌ پیام/