شناسهٔ خبر: 11412921 - سرویس سیاسی
منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

سردار نقدي:

راي مردم خيال‌هاي پسابرجامي آمريکا را بر باد داد

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: راي مردم خواب و خيال هاي پسابرجامي آمريکايي ها را که دوست داشتند يک مجلس واداده شکل بگيرد، بر باد داد.

صاحب‌خبر -

سردار محمد رضا نقدي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاري با شکوه انتخابات در هفتم اسفند ماه اظهار داشت: حضور مردم بسيار عالي و چشمگير بود. در پيامي که ساعات اوليه صادر کردم گفتم که دموکراسي هاي مدعي غرب و آمريکا که در قانون بودجه 2016 خود رديفي را براي دموکراتيزه کردن ايران قرار داده اند، دموکراسي را بايد از ملت ايران بياموزند.

وي افزود: مردم ايران در يک منطقه آشوب زده و جنگي در کمال آرامش با يک حضور حداکثري پاي صندوق راي آمده و راي خود را به صندوق انداختند. راي مردم بسيار خوب و کيفي بود که يک مجلس انقلابي را براي ما به ارمغان آورد.

سردار نقدي ادامه داد: راي مردم خواب و خيال هاي پسابرجامي آمريکايي ها را که دوست داشتند يک مجلس واداده شکل بگيرد، بر باد داد. کساني که برنده شده اند و يا در آستانه برنده شدن هستند معتقد به مبارزه با استکبار هستند؛ اين ويژگي مشترک همه آنها است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه ممکن است افرادي هم باشند که نظرات مختلفي داشته باشند، گفت: موفقيت بزرگي بعد از برجام شکل گرفت؛ غربي ها مي خواستند يک مجلس واداده، ضعيف و تسليم در مقابل استکبار شکل بگيرد، که اينطور نشد.

وي با تاکيد بر اينکه مجلس خبرگان از لحاظ استحکام راي و ولايت مداري از گذشته قوي تر شد، خاطرنشان کرد: اين يک قدم به جلو بود و استکبار بايد سالها اين دو مجلس را تحمل کند.