شناسهٔ خبر: 11337993 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۱۹۷

فرماندار درمیان: وحدت شیعه و سنی در ساعات اولیه رأی گیری در "درمیان" بسیار گسترده است

فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان مرزی در انتخابات گفت: حضور گسترده شیعه و سنی در ساعات اولیه رأی گیری نیز در شهرستان درمیان به وضوح دیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد بشیری‌زاده دقایقی پیش در حاشیه بازدید از صندوق‌های اخذ رأی در درمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در شهرستان درمیان بسیار پرشور است و مردم از ساعات اولیه صبح برای رأی دادن آماده هستند.

وی افزود: همچنین حضور رأی اولی‌ها در درمیان بسیار گسترده است و رأی اولی‌ها از ابتدای صبح برای دادن رأی در پای صندوق‌های اخذ رأی آماده هستند.

فرماندار شهرستان درمیان بیان کرد: در مناطق مرزی که 90 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارند صندوق‌های سیار أخذ رأی در نخستین ساعات به این مناطق رفتند که رأی گیری  بین عشایر، مرزداران و مرزبانان کشور انجام شود. 

بشیری زاده تصریح کرد: در شهرستان درمیان 80 صندوق اخذ رأی فعال است که از این تعداد 40 صندوق خبرگان رهبری و 40 صندوق برای مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 12 صندوق شهری و حدود 28 صندوق سیار هستند که در مناطق به صورت سیار برای أخذ رأی در گردش هستند و در این مناطق نیروهای انتظامی نیز حضور دارند.

فرماندار درمیان با اشاره به حضور مردم در انتخابات یادآور شد: همه باید در انتخابات شرکت کنند و این تأکید مقام معظم رهبری و هم حق الناسی بر گردن ما است که باید انجام شود.

بشیری زاده با اشاره به وحدت شیعه و اهل سنت در شهرستان مرزی درمیان خاطرنشان کرد: در شهرستان درمیان هم شیعه و هم اهل سنت وجود دارد که بهترین شهرستان برای کانون وحدت درمیان برادران شیعه و اهل سنت دیده می‌شود.

انتهای پیام/