شناسهٔ خبر: 11218191 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

۹ نامزد از انتخابات مجلس دهم در خراسان‌شمالی انصراف دادند

تاکنون ۹ نفر از نامزد‌های نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خراسان شمالی انصراف دادند.

صاحب‌خبر -

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: تاکنون 54 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی‌مانده‌اند.

احمد نوروزیان تصریح کرد در حوزه انتخابیه بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه وسملقان سه نفر، حوزه شیروان یک نفر و در حوزه اسفراین پنج نفر انصراف دادند.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه وسملقان 32 نفر، در اسفراین 14 نفر و در شیروان هشت نفر برای چهار صندلی رقابت می‌کنند.

فرماندار بجنورد نیز از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: تاکنون سه نفر از 36 نفر کاندیدای تأییدشده از حضور در این رقابت منصرف شدند و یک نفر از به حوزه انتخابیه شیروان منتقل شد.

موسی حاجی‌زاده بابیان اینکه براساس قانون، کاندیداها در صورت تمایل مجاز به تغییر حوزه انتخابیه هستند اظهار داشت: ابوالفضل بخشی‌پور، از حوزه انتخابیه بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه وسملقان به حوزه انتخابیه شیروان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه انتخابیه تاکنون 3 نفر از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی انصراف داده‌اند.

فرماندارشهرستان شیروان نیز از انصراف بخشی‌پور، کاندیدای انتقالی به حوزه انتخابیه شیروان خبر داد و گفت: بخشی پور، تنها کاندیدای انصرافی این حوزه انتخابیه است و تاکنون هشت کاندیدای تأییدشده باهم برای دستیابی به یک کرسی مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند. 

در حوزه انتخابیه اسفراین نیز 5 نفر از رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/