شناسهٔ خبر: 10004051 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرکز مازندران:

۲۸ نفر در انتخابات خبرگان رهبری در استان مازندران نام‌نویسی کردند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرکز مازندران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۸ نفر برای مجلس خبرگان در مازندران ثبت نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان ساری، احمد حسین زادگان با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان، اظهار داشت: با پایان رسیدن مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری، 28 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.

وی با تاکید بر اینکه آخرین مهلت برای ثبت نام مجلس شورای اسلامی جمعه چهارم دی‌ماه است، افزود:  تاکنون ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه اتخابیه ساری و میاندرود 12 نفر انجام شده است.

حسین زادگان با تاکید بر سیاسی‌تر شدن فضای اجتماعی، توجه به اخلاق انتخاباتی را ضروری  اعلام کرد و گفت: پایبندی و التزام عملی نامزدهای انتخاباتی و عوامل اجرایی انتخابات به قواعد و اصول یک رقابت سالم و اخلاق مدارانه، توصیه اکید و صریح مقام معظم رهبری در تمام انتخابات ادوار گذشته  بوده است.

اوی با اشاره به حضور خبرنگاران و عکاسان در لحظات ثبت نام دواطلبان در فرمانداری ساری، تصریح کرد: رسانه‌ها از مهم‌ترین نهادهای تاثیرگذار در انتخابات هستند و می توانند در عرصه سیاسی و برگزاری انتخابات و ایجاد نشاط انتخاباتی گام‌های موثر بردارند.

رئیس حوزه انتخابات مرکز استان با تاکید لزوم ایجاد هیجان و نشاط انتخاباتی در اذهان عمومی، گفت: رسانه‌ها امانت در نوشتار، که یک اصل است را رعایت کرده و در آگاهی و شناخت مردم در راستای نقش مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، انتخاب برتر و اصلح  اطلاعات لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/