شناسهٔ خبر: 47406863 - سرویس فرهنگی
منبع: صبا | لینک خبر

اکبر عبدی با صبا مطرح کرد؛

طبق نظر پزشک در بیمارستان بستری شدم/ توصیه به کسانی که در راه پیوند کلیه هستند

اکبر عبدی که چند روزی‌ست برای چکاپ در بیمارستان بستری شده است، درباره وضعیت بیماری خود توضیحاتی ارایه داد.

صاحب‌خبر -

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان که چند روزی است برای چکاب به بیمارستان مراجعه کرده است، باتوجه به اخباری که درباره بستری شدنش در رسانه‌ها منتشر شده و اینکه در حال حاضر سریال جدید «روزهای آبی» با حضور این بازیگر در شبکه پنج سیما در حال پخش است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا پیرامون حال کنونی خود و این سریال توضیحاتی را ارایه داد.

این بازیگر پیشکسوت درباره بیماری خود گفت: دلیل مراجعه‌ام به بیمارستان این است که چهار سال است پیوند کلیه شده‌ام و زیر نظر دکتر عطایی‌پور هستم، هر دو یا سه ماه یک بار باید برای چک‌آپ مراجعه کنم.

عبدی افزود: مقداری تب خفیف داشتم، دکتر تشخیص داد که باید حتما بستری شوم، زیرا ممکن است عفونتی وجود داشته باشد، به همین دلیل چند روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم، خدا را شکر می‌کنم که حالم بسیار بسیار خوب است و امروز یا فردا مرخص می‌شوم.

وی ضمن تشکر از همه مردم اظهار کرد: از همه دوستانی که به دلیل بیماری مشابه بیماری من نگران بودند، همه انسان‌های شریفی که خصوصا در شب‌های لیله القدر و ماه رمضان برایم دعا کردند، از همه تشکر می‌کنم و دست همه آن‌هایی که به نوعی بنده را فراموش نکرده‌اند، می‌بوسم و برای همه‌شان آرزوی سلامتی می‌کنم.

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: به دوستانی که در راه پیوند هستند حتما توصیه می‌کنم که اصلا نترسید و به خدا توکل کنید، خیلی خیلی مخلصیم و از همه اهالی روستای براگور رو به روی امامزاده هاشم جاده رشت، از همه تک تک تشکر می‌کنم و می‌خواهم از ما گذشت کنند که با عوامل این مدت مزاحم‌شان بودیم، به امید دیدار. اگر خدا خواست و افتخار پیدا کردم که در کارهای دیگر در خدمت‌تان باشم دست همه‌تان را می‌بوسم.

بازیگر «جنس لطیف» درباره سریال «روزهای آبی» بیان کرد: حدود ۱۰ شب است که از طریق شبکه پنج، سریالی به اسم «روزهای آبی» در حال پخش است و چه قدر خوب است که شبکه پنج این چنین سریال شاد و مفرحی را برای شب‌های بهاری و برای خانواده‌های ایرانی تدارک دیده است.

عبدی عنوان کرد: از مدیر این شبکه سعید اشناب خیلی تشکر می‌کنم، بابت شرایطی که به وجود آوردند تا این سریال خوب و خانوادگی ساخته شود، از تهیه‌کننده، کارگردان و همه عوامل سریال تشکر می‌کنم.

وی در پایان مطرح کرد: از زمستان ۹۹ تا اوایل ۱۴۰۰ و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم، یعنی خردادماه، بچه‌ها زحمت کشیدند، از همه این دوستان تک تک علی‌الخصوص نادر سلیمانی عزیز، امیر غفارمنش دوست داشتنی و ویدا جوان و فریبا متخصص و همه دوستان بازیگر دیگر تشکر می کنم.

انتهای پیام/