شناسهٔ خبر: 25634419 - سرویس ورزشی
منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

علی علیپور در گفتگو با جام جم به عدم حضورش درتیم ملی واکنش نشان داد

مهم موفقیت ایران است، همین!

برای بازیکنان چیزی سخت‌تر از آن نیست که جام‌جهانی را از دست بدهند، بخصوص اگر آقای گل باشند.

صاحب‌خبر -

علی علیپور در فصلی که تمام شد، عنوان آقای گلی لیگ برتر را برای خود کرد، ولی نتوانست یکی از مسافران جامجهانی باشد. او یکی دو بار برای ریکاوری به اردوی تیمملی رفت ولی در نهایت کارلوس کیروش روی نامش خط قرمز کشید. علیپور بدشانس بود چراکه باید با بازیکنانی رقابت میکرد که در فوتبال اروپا روزهای خوبی را سپری میکنند. او روسیه را از دست داده و طبیعتا بازیکنی که این اتفاق برایش رخ میدهد خیلی ناراحت میشود. مثلا چهار سال قبل که خلعتبری یا شجاع خلیل زاده جامجهانی را از دست دادند، کلی شاکی بودند و علیه کارلوس کیروش حرف زدند. حرفهای آنها باعث شد تا کارلوس روی نامشان خط قرمز بکشد. علی علیپور اما بازیکنی نیست که بخواهد راه بازیکنانی نظیر آنها را برود. او بین پیشکسوتان و اهالی رسانه هم محبوبیت زیادی دارد، چراکه همواره رفتار و اخلاقش خوب است و به همه احترام میگذارد. وقتی از علیپور درباره غیبتش در جامجهانی سوال میکنیم، میگوید:این تصمیمی است که کادر فنی گرفت. من همواره چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی به تصمیم مربیام احترام گذاشتهام. کادر فنی تصمیم گرفت من نباشم و این موضوع سلیقهای است. شاید اگر مربی دیگری بود تصمیم دیگری میگرفت. این اتفاق برای من فقط یک پیغام دارد. اینکه تلاش بیشتری کنم تا بتوانم مثمرثمرتر بازی کنم. این را میدانم که در آینده شانس حضور در تیمملی را خواهم داشت. باید انگیزهام را از دست ندهم و تلاش کنم تا شانس حضور در تیم ملی را به دست بیاورم.

بعضی از طرفداران پرسپولیس شاکی شدند که چرا او دعوت نشده است. حتی به صفحه کارلوس حمله کردند و الفاظ تندی علیهاش به کار بردند. علیپور در این باره میگوید:هیچوقت موافق این رفتارها نبودم.

همانطور که گفتم این مساله سلیقهای است. هواداران دوست داشتند در جامجهانی باشم ولی باید مثل من به نظر سرمربی تیمملی احترام بگذارند. همه باید دعا کنیم تا تیمملی موفق باشد. مهم نیست چه کسی در تیم ملی حضور دارد، مهم موفقیت تیمملی است، همین. وقتی ایران موفق میشود همه خوشحال میشویم و انشاءا... در جامجهانی روسیه هم بتوانیم موفق باشیم. قلب همه ما با تیمملی ایران است.

حرفهای علیپور نشان میدهد او چقدر حرفهای است و قطعا به آینده فکر میکند. خود او هم پذیرفته بود با حضور سردار، انصاریفرد، گوچی و کاوه رضایی شانسی برای دعوت به تیمملی ندارد ولی این بازیکن قطعا اگر بتواند روند خوب خود را ادامه دهد در آینده و برای جامملتها میتواند به تیمملی دعوت شود.

وقتی در این باره از علیپور سوال میکنیم، میگوید: «واقعا مهم نیست چه بازیکنی در تیمملی باشد، مهم فقط موفقیت ایران است. من هم اگر هر زمانی باشم، با تمام وجود برای تیمملی بازی میکنم و امیدوارم بتوانم موفق باشم.