شناسهٔ خبر: 23030246 - سرویس استانی
منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان اصفهان:

اقدم ابلحانه ترامپ، تلنگری بر سردمداران کشورهای عربی بود

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان اصفهان گفت: اقدام سخیف و ابلحانه رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تلنگری بر سردمداران کشورهای عربی بود تا از خواب گران خود بیدار شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اصفهان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان در تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) گفت: صحبت‌های فردی مثل ترامپ که از سلامت روانی برخوردار نیست و با هیچ معیار و سنجشی نمی‌توان حماقت و گستاخی این فرد را اندازه گرفت، نشان دهنده ناراحتی بیش از حد استکبارگر جهانی آمریکا و صهیونیسم جنایت‌کار از پیروزی بسیجیان عالم اسلامی و حذف پدیده شوم و شجره خبیثه داعش است.
حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری افزود: آنقدر تصمیم ترامپ بی منطق و سخیف است که حتی بسیاری از هم‌پیمانان اروپایی و عرب آمریکا نیز تصمیم او را خطرناک دانسته و محکوم کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ما ایرانیان با فعالیت‌های شیطانی آمریکا علیه ملت و حکومت‌های خود در طول70 سال گذشته آشنایی کامل داریم؛ در واقعا 16آذر سال 1332 نیز دست آمریکا به خون سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران رنگین شد ولی تا کنون این روز با نام دانشجو و به عنوان نماد مقاومت، استعمار ستیزی و روحیه زیر بار ظلم نرفتن ملت ما، شناخته شده است.

وی خواستار مطالعه تاریخ اسلام و معاصر جهان توسط دانشجویان و جوانان شد و خاطرنشان کرد: در قرنی که انسان‌ها مدعی پیشرفت و تکنولوژی و ارتباطات‌اند، تفکرات ماقبل تاریخی رئیس جمهور نابخرد آمریکا راه به جایی نخواهد برد و با چنین حرکاتی، مقدمه فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را، بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان مهمترین وظیفه در این زمان را تبعیت و فرمانبرداری از رهبری دانست و گفت: آن چیزی که می‌تواند در مقابل استکبار جهانی بایستد، به طور قطع مقاومت و اتحاد مسلمانان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است.