شناسهٔ خبر: 7426582 - سرویس ورزشی
منبع: موج | لینک خبر

کاسياس: اميدوارم دخيا به رئال بپيوندد

موج - دروازه بان اسطوره اي رئال مادريد که ماه گذشته اين تيم را به مقصد پورتوي پرتغال ترک کرد، امروز براي شرکت در يک مراسم تبليغاتي در لگانس اسپانيا حضور يافت.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، کاسياس اين تابستان، پس از 17 سال حضور در رئال مادريد، سرانجام تصميم به جدايي گرفت و به پورتو پيوست. او که براي حضور در اردوي تيم ملي کشورش به اسپانيا بازگشته، امروز در يک مراسم تبليغاتي حضور يافت و در حاشيه آن، با خبرنگاران به گفت و گو نشست.

وي در مورد دليل ترک رئال گفت: زمان تغيير رسيده بود و نياز به تنفس هواي جديد داشتم. خوشبختانه در پورتو همه چيز به خوبي پيش مي رود و خوشحال و راضي هستم.
کاسياس در مورد وضعيت مبهم دخيا در يونايتد و پيچيده شدن انتقال اين دروازه بان به رئال گفت: آرزو مي کنم که دخيا به آنچه که دوست دارد (پيوستن به رئال) دست يابد؛ چون دروازه بان بزرگي است و روزهاي بدي را در منچستريونايتد مي گذراند. وضعيت او مساعد نيست و اميدوارم هر چه سريع تر مشکلاتش حل شده و به خواسته اش برسد.

کاسياس در مورد شرايط رئال مادريد نيز گفت:" دو بازي اول اين تيم را تماشا کردم.مقابل خيخون(0-0) بدشانسي آورديم اما بازي اول بود و از اين مسائل پيش مي آيد اما در برابر بتيس، رئال عالي بازي کرد و اميدوارم در بازي هاي بعد نيز همينگونه ظاهر شود. اين دو امتياز عقب افتادگي جبران خواهد شد و نبايد بدين خاطر دستپاچه و شتابزده عمل کرد."