به گزارش خبرگزاری برنا ازقزوین؛ صالح نژاد مدیرکل اداری مالی استانداری قزوین اظهارداشت: این مصاحبه ها در سه بخش تخصصی و شغلی، روانشناسی و عمومی صورت گرفت و هدف از این ارزیابی سهگانه، سنجش جامع شایستگیها و توانمندیهای داوطلبان برای احراز پستهای سازمانی بوده است.
صالح نژاد افزود: در بخش تخصصی و شغلی، مهارتهای مرتبط با جایگاه شغلی مورد ارزیابی قرار گرفت و بخش روانشناسی به سنجش ویژگیهای شخصیتی، آمادگی روانی و تعادل رفتاری داوطلبان اختصاص داشت و در نهایت در بخش عمومی به ارزیابی تواناییهای ارتباطی، اجتماعی و نگرش کلی داوطلب نسبت به مسئولیتهای اجرایی توجه شد.
مدیرکل اداری و مالی استانداری قزوین، یادآورشد: برگزاری منظم و هدفمند مصاحبههای چندمرحلهای، گامی مؤثر در جهت تحقق اصل شایستهگزینی و ارتقاء کیفیت جذب نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی استان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش کامل این فرآیند و تحلیل نتایج آن به زودی از طریق پایگاه اطلاعرسانی استانداری قزوین منتشر خواهد شد تا شفافیت لازم در روند جذب نیروهای جدید فراهم شود.
انتهای پیام