شناسهٔ خبر: 70270953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گفتگوی تلفنی مردم با استاندار ایلام

استاندار ایلام با رسیدگی تلفنی به درخواست‌های ۳۴ شهروند، گامی در جهت ارتباط مستقیم و حل مشکلات مردم برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، احمد کرمی استاندار ایلام گفت: رضایتمندی مردم و ارتباط بی‌واسطه و چهره به چهره مردم با مسئولان از سیاست اصلی دولت چهاردهم است، تاکید ما به مدیران رسیدگی به درخواست‌های مردمی است و در دولت وفاق ملی همه مسئولان بایست در دسترس مردم باشند.

وی با اشاره به استمرار ارتباطات مردمی از طریق سامانه سامد، ملاقات عمومی، دیدار چهره به چهره با مردم در شهرستان‌ها و …، اظهار داشت: تلاش داریم ارتباطات مردمی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

استاندار ایلام در خصوص نوع درخواست‌های مردمی در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد، عنوان کرد: عمده خواسته‌های مردم فهیم استان در این ارتباط تلفنی، دریافت تسهیلات در حوزه‌های مختلف، کمک مالی، اشتغال، دریافت وام برای پیش‌پرداخت اجاره مسکن و… کمک و مساعدت برای بحث درمان بود که در این راستا بخشی از این درخواست‌ها بصورت فوری از طریق بازرسی استانداری و تعدادی به‌صورت همزمان از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه به صورت تلفنی پیگیری شد.

براساس این گزارش، درپی درخواست و طرح مشکلات مردم با استاندار ایلام، دکتر کرمی در تماس تلفنی با برخی از مدیران از جمله مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و… مسائل و مشکلات را پیگیری نمود و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کردند.

گفتنی است به دلیل درخواست بالای مردم برای ارتباط تلفنی با استاندار، با تاکید دکتر کرمی، این ارتباط تلفنی از یک ساعت به یک ساعت ۳۰ دقیقه افزایش یافت.