شناسهٔ خبر: 68789118 - سرویس علمی-فناوری
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

لپ تاپ دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ ارزان می‌شود

در شروع سال تحصیلی خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی برای عموم مردم رواج پیدا می کند و همه به دنبال بهترین لپ تاپ دانشجویی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خرید یک لپ تاپ مناسب، یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان و برخی از دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید است. باتوجه‌به بالا رفتن قیمت این وسیله در چند سال اخیر، خرید لپ تاپ دانشجویی مناسب برای برخی از افراد، چالش‌برانگیز شده‌است. با این وجود، شما می‌توانید با رعایت برخی نکات و ترفندها، بهترین لپ تاپ دانشجویی را با قیمت مناسبی خریداری کنید. در این مطلب، اطلاعات کاملی در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد.

آیا قرار است لپ تاپ دانشجویی ارزان شود؟

پیش‌بینی کردن آینده بازار و قیمت خرید و فروش لپ تاپ، کار ساده‌ای نیست و هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت بگوید که قیمت این محصول قرار است ثابت بماند یا ارزان‌تر شود. اگر منتظرید تا قیمت این محصول ارزان‌تر شود و بعد برای خرید اقدام کنید، باید صادقانه بگوییم که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و حتی اگر قیمت این محصول کاهش پیدا کند، تغییرات صورت گرفته آن‌قدرها هم چشمگیر نخواهد بود. با این وجود، فروشگاه‌هایی وجود دارند که جهت رفاه حال مشتریان خود، امکاناتی را برای خرید لپ تاپ باکیفیت حتی با بودجه کم فراهم کرده‌اند. در بخش‌های بعدی، این امکانات و روش‌ها برای خرید با بودجه کم را به شما توضیح خواهیم داد.

روش‌هایی برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت

درصورتی‌که بودجه کافی برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی با امکانات قابل قبول را ندارید، شاید به خرید یک لپ تاپ با امکانات کمتر فکر کنید؛ اما این روش اصلا توصیه نمی‌شود؛ چراکه چنین محصولاتی نه‌تنها خواسته و انتظارات شما را برآورده نمی‌کنند، بلکه طول عمر چندانی هم ندارند. به جای آن، با استفاده از تکنیک‌های زیر، یک لپ تاپ ارزان ولی باکیفیت بخرید.

خرید مدل‌های قدیمی‌تر

هر بار که برندهای معتبر تولیدکننده لپ تاپ از محصولات جدید خود رونمایی کرده و آن‌ها را به بازار معرفی می‌کنند، قیمت محصولات قبلی با افت قابل توجهی مواجه خواهد شد. درست است که پیشرفت تکنولوژی و ارائه قابلیت‌های جدید در آخرین تولیدات هر برند باعث وسوسه شما می‌شود، اما به این فکر کنید که برای کاربردهای دانشجویی و ساده به آن تکنولوژی‌ها و امکانات جدید نیاز دارید؟

واقعیت این است که مدل‌های قدیمی‌تر هم می‌توانند خواسته و انتظارات شما را برآورده کنند و حتی تا سال‌های طولانی، برایتان قابل استفاده خواهند بود؛ پس منطقی تصمیم بگیرید و لپ تاپ دانشجویی خود را از بین مدل‌هایی که چند سال قبل توسط برندی معتبر مثل دل، لنوو، اچ پی و ... معرفی شده‌اند، انتخاب کنید.

خرید اقساطی لپ تاپ از فروشگاه‌های معتبر

یکی دیگر از روش‌های مرسوم خرید لپ تاپ برای افرادی که بودجه کمی دارند، خرید این محصول به‌صورت اقساطی است. برخی از فروشگاه‌های معتبر، شرایطی را برای خرید انواع لپ تاپ فراهم کرده‌اند که مشتریان می‌توانند مبلغی را به‌عنوان پیش‌قسط پرداخت کرده و با ارائه یک ضمانت معتبر، مابقی مبلغ آن را در چند مرحله واریز کنند. اگر درآمد ثابتی دارید و فکر می‌کنید که امکان پرداخت هزینه لپ تاپ در چند مرحله را خواهید داشت، این روش برایتان مناسب است؛ اما اگر ضمانت کافی مثل چک، فیش حقوق، سفته و ... را ندارید یا فکر می‌کنید که ممکن است نتوانید در آینده هم هزینه لپ تاپ را به‌موقع بپردازید، به‌ هیچ عنوان خودتان را به دردسر نیندازید و روی این روش حساب نکنید.

  • نکته: برخی از فروشگاه‌ها در عوض فروش محصول به‌صورت اقساطی، قیمت آن را بیشتر از چیزی که واقعا هست، عرضه می‌کنند. باتوجه‌به اینکه طی چند ماه قیمت لپ تاپ افزایش پیدا می‌کند، چنین کاری چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد؛ اما اگر متوجه شدید که تفاوت قیمت محصول در خرید نقدی و اقساطی بسیار زیاد است، نباید زیر بار بروید و از خرید صرف‌نظر کنید.

خرید لپ تاپ کارکرده

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن با هزینه کم صاحب لپ تاپ شوید، خرید محصولات دست‌دوم است. این روش از نظر عموم مردم اشتباه به نظر می‌رسد؛ چراکه اکثر آن‌ها فکر می‌کنند تا زمانی که یک محصول خراب نشود، صاحب قبلی آن را به فروش نمی‌گذارد. این تصور کاملا غلط است و خیلی از لپ تاپ‌های دست‌دوم، از نظر فنی هیچ مشکلی ندارند و کاملا سالم هستند. شما می‌توانید بهترین لپ تاپ دانشجویی را از میان همین محصولات کارکرده پیدا کنید، به شرط آنکه نکاتی را به‌منظور شرط احتیاط در خرید رعایت کرده و به مشخصات محصول دقت کنید.

شما می‌توانید لپ تاپ دست‌دوم را از آشنایانی خریداری کنید که به ‌آن‌ها اعتماد دارید. خرید این محصول از غریبه‌ای که قرار نیست بعدها آن را پیدا کنید و از معایب دستگاه پرس‌وجو کنید یا درخواست جبران خسارت دهید، یک ریسک بزرگ است. اگر هیچ‌کس در اطرافتان نیست که قصد فروش لپ تاپ خود را داشته باشد، برای خرید محصولات دست‌دوم به فروشگاه‌های معتبر بروید. فروشگاه‌های معتبر این محصول را با مهلت تست به شما عرضه می‌کنند تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی در عملکرد لپ تاپ وجود ندارد؛ همچنین اکثر آن‌ها، محصولات خود را با چند ماه ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.

خرید لپ تاپ استوک

ممکن است با دیدن این عنوان، تعجب کنید یا با خودتان بگویید که استوک و کارکرده چه فرقی با هم دارند. این یک باور غلط است که در بین مردم رواج دارد، اما باید بدانید که لپ تاپ‌های استوک و کارکرده با هم یکی نیستند. لپ تاپ‌های استوک درواقع محصولاتی هستند که از نظر کارکرد، هیچ فرقی با محصول نو ندارند و فقط جعبه آن‌ها پلمپ نیست. این محصولات به دلایل زیر به‌عنوان استوک به فروش می‌روند:

  • در موعد مقرر توسط کارخانه به فروش نرسیده‌اند.

  • در حین حمل‌ونقل، جعبه آن‌ها آسیب دیده، اما خود لپ تاپ کاملا سالم است.

  • لپ تاپ بعد از عرضه، مشکلات جزئی داشته و به کارخانه برگشت خورده‌است؛ اما بعد از تعمیر، با وجود اینکه کاملا سالم و بدون مشکل کار می‌کند، دیگر به‌عنوان لپ تاپ نو شناخته نمی‌شود.

محصولات استوک قیمتی بسیار پایین‌تر از لپ تاپ‌های نو دارند. از همین رو، اگر می‌خواهید یک لپ تاپ دانشجویی ارزان خریداری کنید، بهترین گزینه برای شما، چنین محصولاتی خواهد بود.

لپ تاپ استوک بخریم یا خیر؟

درصورتی‌که برای خرید لپ تاپ به سراغ محصولات دست‌دوم و کارکرده بروید، دیگر از خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار نمی‌شوید. این در حالی است که لپ تاپ‌های استوک، از پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسبی برخوردارند. اگر بخواهیم دقیق‌تر شما را راهنمایی کنیم، باید بگوییم که شما می‌توانید بهترین لپ تاپ دانشجویی را از لیست محصولات استوک خریداری کنید و هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد؛ البته این به شرطی است که برای خرید، به سراغ مراکز فروش معتبر بروید که هم محصولات باکیفیتی را با قیمت منصفانه عرضه می‌کنند و هم خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می‌دهند.

خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی از استوک ایران

در این مطلب، سعی کردیم نکاتی برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت ولی باکیفیت به شما آموزش دهیم. همان‌طورکه متوجه شدید، با خرید لپ تاپ‌های استوک می‌توانید بدون چشم‌پوشی از امکانات و قابلیت‌های دستگاه، یک محصول ارزان‌قیمت و اقتصادی را خریداری کنید. برای خرید چنین محصولاتی، فروشگاه استوک ایران را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه با ارائه انواع مختلف لپ‌ تاپ‌های استوک از برندهای معروف و معتبر، توانسته رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کند. رنج قیمت محصولات و تنوع مدل‌ها و امکانات آن‌ها، در این فروشگاه بسیار بالا است؛ از همین رو، شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه خود، یک لپ تاپ دانشجویی باکیفیت را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

شماره های تماس و وبسایت استوک ایران را در زیر می توانید مشاهده کنید.

www.stockirshop.com

0912-605-6682

0918-772-6682