شناسهٔ خبر: 68708945 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چرا به مارسی رفتی رابیو؟

آخر و عاقبت ستاره‌ای که مادرش ایجنتش بود!

انتقادات به آدرین رابیو برای انتقالش به مارسی همچنان در رسانه‌های فرانسوی مطرح می‌شود و انگشت اتهام به سمت مادر او نشانه رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، بازیکن جدید المپیک مارسی است، انتقالی که خیلی‌ها را شگفت زده کرد. این هافبک با شروع فصل و بسته شدن بازار، نتوانسته بود با هیچ تیمی قرارداد ببندد و با وجود داشتن پیشنهاد از چندین باشگاه قدرتمند در نهایت راهی مارسی شد. مارسی باشگاهی معتبر و بزرگ است ولی الان در سطح اول فوتبال اروپا نیست. بسیاری منتظر انتقال رابیو به یک باشگاه بزرگتر بودند. او با اتمام قراردادش در یوونتوس بازیکن آزاد بود و در نهایت ترجیج داد به فرانسه برگردد.

استقبال از او در مارسی گسترده بوده، اما در پاریس از این انتقال ناراضی هستند، چون رابیو پرورش یافته پی اس جی است. تا حدود زیادی یکی از دلایل این انتقال عجیب را، مادر و ایجنت او، ورونیک، می‌دانند.

برونو ساتین، ایجنت فرانسوی، در مصاحبه‌ای با "RMCSport"، از رابیو انتقاد کرد و گفت، اگر یک ایجنت حرفه‌ای در کنار رابیو بود، او الان در یکی از 10 تیم برتر اروپا بازی می کرد: «آنچه برای رابیو اتفاق افتاد، نتیجه بی‌کفایتی افرادی است که به او مشاوره می‌دهند. به خصوص مادرش و این نشان می‌دهد، چرا نباید پدر و مادرتان ایجنت شما باشد. رابیو باید یک مدیر برنامه‌های حرفه‌ای داشته باشد و مسلما با کسی مثل من، او الان در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کرد.»

ساتن فراتر رفت و از دلایل منتفی شدن انتقال رابیو به اتلتیکو نیز حرف زد: «در پایان جولای با مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید صحبت کردم و او به من گفت، دو نوبت مذاکره با مادر رابیو داشتم و سپس به بن بست رسیدیم، زیرا او به من توضیح می‌داد که پسرش باید در چه پستی بازی کند. این رفتارها از جانب مادر رابیو غیر قابل تحمل بود.»