شناسهٔ خبر: 68528891 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حیا کن رها کن ایرانی ها واگیردار بود!

پس از تساوی تیم ملی عربستان مقابل اندونزی، هواداران و پیشکسوتان این تیم خواهان اخراج سرمربی ایتالیایی شدند.

صاحب‌خبر -

تیم ملی عربستان شب گذشته در دور سوم مقدماتی جام جهانی مقابل اندونزی قرار گرفت و این بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی به اتمام رسید.

این در حالی بود که عربستان در آخرین بازی دور دوم مقدماتی جام جهانی مقابل اردن با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و همین نتیجه موجب شد تا سعودی‌ها در قرعه‌کشی دور سوم، در سید دو قرار بگیرند و حالا مجبور باشند در گروه سخت‌تری برای صعود به جام جهانی به رقابت بپردازند. 

حالا با تساوی عربستان مقابل اندونزی آن هم در خاک عربستان، انتقادات زیادی از مانچینی سرمربی ایتالیایی می‌شود و هواداران و پیشکسوتان فوتبال عربستان با به راه انداختن موجی علیه او در فضای مجازی خواستار اخراج مانچینی شده‌اند. 

پیش از این تصمیم اخراج مانچینی پس از شکست او مقابل اردن بررسی شده بود ولی از آن جایی که این سرمربی سالانه دستمزد ۳۰ میلیون یورویی دریافت می‌کند، اخراج او هزینه‌های سنگینی را روی دوش فدراسیون فوتبال عربستان خواهد انداخت. 

هواداران عربستانی معتقدند مانچینی به سبک اشتباه خود اصرار دارد و در جام ملت‌ها نیز با اخراج چند بازیکن از تیم ملی، حواشی زیادی به وجود آورد. او که در 15 بازی تا کنون روی نیمکت عربستان نشسته، تنها 6 برد کسب کرده، در 4 بازی باخته و 5 بازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

تیم ملی عربستان 20 شهریور باید در چارچوب دومین بازی از دور سوم مقدماتی جام جهانی به مصاف چین برود. به نظر می‌رسد نتیجه این بازی تا حد زیادی سرنوشت نیمکت سعودی‌ها را مشخص خواهد کرد و اگر مانچینی موفق به کسب نتیجه مطلوبی نشود، از تیم ملی عربستان اخراج خواهد شد.