شناسهٔ خبر: 68437488 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی ملوان:

برد امروز را تقدیم هوادارن ملوان می‌کنم

انزلی- سرمربی ملوان با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، گفت: برد امروز را تقدیم هوادارن ملوان می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از مسابقه با چادرملو اردکان با بیان اینکه به تمام اصحاب رسانه خسته نباشید می‌گویم، اظهار کرد: به بازیکنان ملوان که جانانه جنگیدند و همچنین تماشاگران ملوان که با شور و هیجان تشویق کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردم، گفت: تیم چادرملو اردکان تیم باکیفیتی بود و بازی با این تیم واقعاً برای ما سخت بود.

وی با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، بیان کرد: این برد که با تلاش مثال‌زدنی بازیکنان ما رقم خورد را به تماشاگران پرشورمان و مردم استان گیلان تقدیم می‌کنم که یک جو واقعاً بی‌نظیر را برای ما ایجاد کردند.

زارع با بیان اینکه در این تعطیلات می‌خواستیم از نظر بدنی با بازیکنان کار کنیم اما زمان کم است، گفت: مجبوریم در شرایط بازی بدن بازیکنان را آماده کنیم و باید بر اساس تقدیم جلو برویم.

سرمربی ملوان با اشاره به اینکه بازیکنان ما واقعاً صبور هستند، تصریح کرد: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و تا الان دریافتی خاصی نداشتند اما آینده برای ما روشن است.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان زیادی داریم، گفت: تعدادی از بازیکنان ما به اردوهای رده‌های مختلف تیم ملی می‌روند و این کار را برای ما سخت می‌کند و ما واقعاً ضرر می‌کنیم و در این زمینه باید یک تعاملی ایجاد شود.

زارع با اشاره به اینکه بازیکنان ما ازخودگذشتگی دارند، افزود: واقعاً من کار خاصی نکردم و این نتایج حاصل تلاش‌های جانانه بازیکنان و مجموعه ما است و این بازیکنان هستند که ما را به اینگونه بازی وادار می‌کنند.