شناسهٔ خبر: 68412988 - سرویس ورزشی
منبع: عصر ایران | لینک خبر

جنگ روانی فولاد با استقلال؛ تاخیر در فروش بلیت برای ممانعت از حضور هواداران

در حالی که باشگاه فولاد خوزستان به شدت با برگزاری بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا مخالف است، اما سازمان لیگ بر تصمیم خود پافشاری کرده است.

صاحب‌خبر -

هواداران دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت 20 روز 8 شهریور می‌توانند بلیت دیدار این دو تیم مقابل یکدیگر را خریداری کنند.

 به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران فردا (۸ شهریور) برگزار خواهد شد.

 این دو تیم در شرایطی باید فردا به مصاف هم بروند که به دلیل تعمیرات استادیوم غدیر اهواز، استقلال خوزستان نمی‌تواند در استادیوم خانگی خود میزبانی کند. با تصمیم سازمان لیگ، هیئت فوتبال خوزستان و شورای تأمین استان، قرار شد این بازی در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود که این امر با واکنش فولادی‌ها همراه شد.

 فولادی‌ها به‌شدت نسبت به برگزاری این بازی در ورزشگاه خانگی‌شان معترض بوده و حتی بیانیه‌ای را نیز در این زمینه صادر کردند.

 هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد خوزستان چندین مصاحبه را در روزهای اخیر انجام داده و از مخالفت این باشگاه با برگزاری بازی دو تیم همنام استقلال در استادیوم فولاد آرنا خبر داده است.

 با تمام این اتفاقات سازمان لیگ از تصمیم خود برنگشت و بازی این دو تیم طبق آنچه که گفته شد در استادیوم فولاد آرنا برگزار می‌شود.

 فولاد نیز بیکار ننشست و در آخرین اقدام خود سنگ‌اندازی عجیبی کرد و درحالی‌که دیدار این دو تیم از ساعت ۲۰:۳۰ شروع می‌شود، سامانه فروش بلیت را برای هواداران از ساعت ۲۰ باز می‌کند تا به نحوی از ورود هواداران استقلال به این استادیوم ممانعت کند.