شناسهٔ خبر: 68206302 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بلیت‌های 14 میلیون تومانی!

رئال هوادارانش را شوکه کرد

امسال تماشای بازی‌های خانگی رئال مادرید در برنابئو گران‌تر از همیشه خواهد بود: 95 یورو (6.3 میلیون تومان) برای ارزان‌ترین قسمت ورزشگاه.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید قیمت بلیت بازی مقابل وایادولید را بین 95 (6.3 میلیون تومان) تا 210 یورو (14 میلیون تومان) اعلام کرد.

تماشای بازی‌های رئال مادرید که حالا کیلیان امباپه را در اختیار دارد، اصلا ارزان نیست. قیمت بلیت‌ها در برنابئو در این فصل سر به فلک کشیده و رشد آن بسیار زیاد بوده است. یکشنبه دو هفته بعد ارزان‌ترین بلیت برای دیدن بازی برابر رئال وایادولید 95 یورو خواهد بود در حالی که فصل گذشته تماشای بازی رئال مقابل یک تیم تازه صعود کرده 55 یورو هزینه داشت.

فوتبال در همه استادیوم‌ها روز به روز گران‌تر می‌شود، اما در این فصل به ویژه برای رئالی‌ها شرایط سخت‌تر شده است. با افزایش بیش از 70 درصدی ارزان‌ترین صندلی‌ها هواداران شوکه شدند.

2057280

گران‌ترین بلیت برای اولین بازی خانگی فصل 210 یورو هزینه خواهد داشت، مبلغی که به میزان قابل توجهی بالاتر از مبلغی است که فصل گذشت در برنابئو هزینه داشت. این دیدار روز یکشنبه 4 شهریور از ساعت 17:00 به وقت محلی (18.30 تهران) در هفته دوم لالیگا برگزار می‌شود.

علاوه بر این، رئال مادرید یکی از چهار باشگاهی است (همراه با ویارئال، رایو و اسپانیول) که برای تیم‌های میهمان نیز استثنا قائل نشده و شرایط لالیگا برای بلیت‌های 30 یورویی را نپذیرفته است. بنابراین هواداران 19 رقیب لالیگایی رئال باید برای هر بلیت در برنابئو حداقل 95 یورو هزینه کنند.

قیمت بلیت بازی‌های رئال مادرید بسته به رقبا در نوسان است و می‌توان تصور کرد برای دربی مادرید و ال‌کلاسیکو قیمت از این هم فراتر برود.