شناسهٔ خبر: 67865083 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ترس مربی غول کوبایی برای مبارزه با تانک بختیاری

تنها نگرانی مربی میخاین لوپز فرنگی کار ۴۲ ساله کوبایی برای کسب طلای پنجم المپیک، مبارزه با امین میرزازاده قهرمانی فعلی جهان است.

صاحب‌خبر -

سی و سومین دوره بازی های المپیک در حال برگزاری است و ورزشکارانی از سراسر جهان در پاریس هستند و خیلی از آنها می توانند رکوردهای بزرگی را به نام خود ثبت کنند. یکی از این ورزشکاران میخاین لوپز کوبایی و از شانس های اصلی مدال طلا است. او به دنبال پنجمین طلای خود در بازیهای المپیک است.

سایت کوبایی cubaheadlines نوشت: با غیبت رضا کایالپ و سرگی سمنوف کشتی گیر روس، امین میرزازاده جوان ایرانی رقیب اصلی او خواهد بود. به گفته دنیل گومز مربی و آنالیزور باتجربه کوبا سبک میرزازاده که متکی بر گرفتن دست و هل دادن است قادر به شکست دادن لوپز نخواهد بود. به خصوص زمانی که آنها وسط تشک کشتی بگیرند. 

مربی کوبایی گفت: قهرمان ما حتی در سن ۴۲ سالگی تکنیک های زیادی برای پیروزی دارد!

میخاین لوپز در ابتدا با هدایت دو نفره پدرو وال و کارلوس اولاسیا و اکنون تحت رهبری رائول تروخیو و هکتور میلیان در المپیک حضور دارد.

باید دید در صورت تقابل میرزازاده و لوپز، کشتی گیر ایرانی قادر خواهد بود سریال پیروزی های مداوم لوپز را بشکند یا خیر.

صحبت های مربی کوبایی نشان می دهد تنها ترس و نگرانی آنها برای طلای پنجم المپیک لوپز تنها معطوف به تانک بختیاری ایران یعنی امین میرزازاده است که عنوان قهرمانی جهان را یدک می کشد و در واقع با این مصاحبه ها قصد روحیه دادن به کشتی گیر خود را دارند.