شناسهٔ خبر: 67851874 - سرویس ورزشی
منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

وقتی مدیریت باشگاه به قول خود عمل نکرد؛

نقش پررنگ واسطه‌ها در نقل‌وانتقالات پرسپولیس

مدیریت باشگاه پرسپولیس باز هم نتوانست به قولی که به هواداران و حتی سرمربی داده بود، عمل کند و هنوز این تیم به‌دنبال جذب دروازه‌بان و دفاع چپ است.

صاحب‌خبر -
نقش پررنگ واسطه‌ها در نقل‌وانتقالات پرسپولیس

فرهیختگان: در سه هفته اخیر بارها مدیریت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که ظرف این هفته یا یکی دو روز آینده تیم خود را تکمیل خواهند کرد و چون این اتفاق رخ نداده هواداران این تیم در فضای مجازی از شرایط موجود در تیم‌شان ابراز گلایه و نگرانی می‌کنند.

در این میان خود گاریدو هم از شرایط موجود اصلا راضی نیست؛ چراکه اعتقاد دارد نفرات تازه‌وارد تیمش باید زمان لازم را برای پشت‌سر گذاشتن دوران بدنسازی و هماهنگ شدن با تیم جدید سپری کنند و این تاخیر به وجود آمده در جذب بازیکنان قطعا پیامد خوبی نخواهد داشت.

در کنار این مساله اردوی سرخپوشان در هلند هم لغو شد و قرار است این تیم در ترکیه این اردوی خود را برگزار کند. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس بارها تاکید بر برگزاری اردوی سرخپوشان در هلند داشت و حتی به اعضای تیم خود نیز تاکید کرده بودند که به شایعات موجود پیرامون لغو اردو توجه نکنند و حتما راهی هلند خواهند شد. به نظر می‌آید تغییرات مکرر برنامه اردویی سرخپوشان باعث شد که هلندی‌ها از میزبانی از این تیم انصراف دهند. 

یکی از دلایل اصلی که باعث شد پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی نتواند در جذب بازیکنان داخلی موفق باشد و متعاقبا زمان زیادی را صرف جذب بازیکن خارجی کند، حضور واسطه‌های زیادی در این باشگاه بوده است. در این میان سه واسطه که در حضور گاریدو در پرسپولیس و البته بالا رفتن دستمزد او نقش اساسی داشتند مدام در این باشگاه رفت و آمد داشته و تاکید زیادی داشتند که فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی زیر نظر آنها باشد.

در سوی دیگر برخی ایجنت‌ها که ارتباط خوبی با برخی از مسئولان باشگاه داشتند سعی‌شان این بود که مثل نیم‌فصل گذشته نقش پررنگی در نقل‌و‌انتقالات این باشگاه داشته باشند. همین دو دستگی ایجنت‌ها در باشگاه پرطرفدار باعث شد که طرفین برای آمدن هر بازیکن یا مربی به این تیم سنگ‌اندازی کنند و نتیجه این اتفاقات شرایطی است که هم‌اکنون در پرسپولیس وجود دارد.

در مقطعی مدیریت باشگاه مدعی بود که پای دلال‌ها را از این باشگاه بریده است، اما شرایط امروز این باشگاه با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه بخوانید.