شناسهٔ خبر: 67851061 - سرویس ورزشی
منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه تراکتور:

سقف قراردادها را رعایت کرده ایم/ تیمی قوی راهی مسابقات خواهیم کرد

مظفری زاده گفت: باشگاه تراکتور تمامی قوانین فدراسیون فوتبال را رعایت می کند و تلاش می کنیم تا تیمی قوی راهی مسابقات لیگ برتر کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مظفری زاده در خصوص جلسه روند استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: در جلسه امروز (شنبه ۶ مرداد) نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) که هنوز تکمیل نشده است بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت و در زمان باقی مانده روند بازسازی این ورزشگاه به اتمام برسد.

او ادامه داد: ایرادهای ساختاری، گیت های ورودی، استاندارسازی رختکن تیم‌ها، بحث حضور VAR و… از جمله مواردی است که باید در ورزشگاه یادگار امام (ره) تکمیل شود. مسئولان استانی، ۳ جاده برای رسیدن هواداران به ورزشگاه یادگار امام (ره) در نظر گرفته‌اند که انشاالله به زودی به بهره برداری می‌رسد یک جاده هم در ضلع شمالی ورزشگاه در حال ساخت است که زمان زیادی به افتتاح آن باقی مانده اما مسئولان استانی نهایت تلاش خود را می‌کنند تا این موارد نیز حل شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: بالای ۸۰ درصد از نواقص ورزشگاه رفع شده است و موارد باقی مانده نیز تا زمان آغاز مسابقات لیگ برتر رفع خواهند شد. بحث عدم حضور هواداران در بازی با پرسپولیس صحت ندارد. امسال سخت گیری های بیشتری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC بابت نظم و انضباط هواداران در ورزشگاه انجام می‌شود، رفتار تماشاگران در استادیوم‌ها بسیار اهمیت دارد و زیر ذره بین مسئولان AFC است.

او در خصوص فسخ قرارداد با مهند علی گفت: این بازیکن در تبریز حضور یافت اما در تمرینات شرکت نکرد و برای عقد قرارداد با بازیکن یکسری شروط باید رعایت می‌شد که این موارد نهایی نشد و به تفاهم نرسیدیم. ما به دنبال جذب مهاجم هستیم و بازیکنی که بتواند به تراکتور کمک کند جذب خواهد شد. هواداران ما همیشه توقع قهرمانی از ما دارند و نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین تیم را روانه مسابقات کنیم.

مظفری زاده خاطر نشان کرد: اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم و در نقاطی که نیاز به ترمیم داشت بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. حسین پورحمیدی با ما قرارداد دارد و یکی از بازیکنان خوب و باشخصیت تراکتور است. ما تمام قواعد و دستورالعمل‌هایی که فدراسیون فوتبال در راستای مسابقات می‌گذارد از جمله سقف قراردادها را رعایت کرده‌ایم و به آن پایبند هستیم. ما بر اساس بازیکنی که جذب می‌کنیم اعداد و رقم قرارداد با او را در نظر می‌گیریم.

او در رابطه با جذب احتمالی سعید مهری بازیکن فصل گذشته تیم آپوئل قبرس گفت: ما هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم به دور از حاشیه به خدمت خواهیم گرفت. با هر بازیکنی که به توافق قطعی برسیم از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مظفری زاده در رابطه با محرومیت احتمالی علیرضا بیرانوند بابت شکایت باشگاه پرسپولیس گفت: ما چنین پیش بینی نخواهیم کرد و به صحت و سلامت کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اطمینان داریم.