شناسهٔ خبر: 67801499 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره بارسا:

می‌خواهیم با دبِل قهرمانی تاریخ‌سازی کنیم

پائو کوبارسی، مدافع جوان بارسلونا، امیدوار است با تیم ملی المپیک اسپانیا مدال قهرمانی را کسب کند و این افتخار بزرگ را به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از قهرمانی تیم تحت هدایت لوئیس دلافوئنته، بسیار امیدوار است که تیم المپیک این کشور هم به یک عنوان قهرمانی دیگر دست پیدا کند.

پائو کوبارسی جوان‌ترین بازیکن تیم اسپانیا است و امید دارد که در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. تیم ملی فوتبال اسپانیا با هدایت دلافوئنته با نتیجه 2-1 بر انگلیس غلبه کرد و عنوان قهرمانی یورو را بالای سر برد.

کوبارسی درباره رقابت‌های المپیک گفت:"من از شرایط خودم راضی هستم چون این چیزی است که دوست دارم. همیشه دوست داشتم اینجا باشم. صادقانه بگویم، یک سال پیش تصور نمی‌کردم اینجا باشم."

2057323

او درباره شرایط دهکده المپیک گفت:"ما در چهار روز گذشته در دهکده المپیک بودیم. فضای خوبی وجود دارد، ورزشکاران دیگر را می‌بینید، روش‌های تمرینات یک‌دیگر را بررسی می‌کنید."

مدافع میانی بارسلونا از لیست نهایی اسپانیا برای یورو کنار گذاشته شد اما امیدوار است از موفقیتی که هم تیمی‌هایش در آلمان به دست آوردند، الگوبرداری کند.

کوبارسی گفت:"ما در حال تماشای مسابقات یورو بودیم که مایه افتخار همه اسپانیایی‌ها بود. ما با اشتیاق زیادی تمرین کردیم تا بتوانیم در قهرمانی دبل کنیم که واقعا اتفاقی تاریخی خواهد بود. ما مشتاقیم که ارزش خود را نشان دهیم."

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال اسپانیا عنوان کرد:"ما بسیار هیجان زده‌ایم. مدت زیادی است که برای اولین بازی خود آماده شده‌ایم و هیجان زده‌ایم چون می‌تواند یک تورنمنت بزرگ باشد و ما با میل و جاه طلبی زیادی به آن نزدیک می‌شویم. همیشه به دنبال بهترین رتبه و جام هستیم، ما تیم ملی اسپانیا هستیم و همیشه باید این کار را انجام دهیم. اگر رقابت کنیم و خوب بازی کنیم، تورنمنت بی‌نظیری خواهیم داشت."