شناسهٔ خبر: 67769992 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توصیه کاپیتان سابق: یووه موتا باید جذاب بازی کند

لئوناردو بونوچی در مصاحبه‌ای کوتاه با اسکای اسپورت ایتالیا در حاشیه جشنواره فیلم گیفونی در کامپانیا شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس، با ابراز علاقه به تیم سابق خود، صحبت‌هایی در مورد سرمربی جدید بیانکونری، تیاگو موتا و ستاره ایتالیایی، فدریکو کیه‌زا انجام داد.

مدافع باتجربه ایتالیایی در این گفت‌وگو اعلام کرد که پس از جذب بازیکنانی همچون میشل دی‌گرگوریو، داگلاس لوئیز، خفن توره و خوان کابال، یوونتوس را در تابستان امسال پیشرفت کرده می‌بیند.

او همچنین انتظار دارد تیاگو موتا پس از موفقیت با بولونیا در فصل گذشته، سبک فوتبالی هیجان‌انگیز به تورین بیاورد.

2056626

بونوچی به اسکای گفت: «دور ماندن از یوونتوس از نظر عاطفی برایم غیرممکن است. این تیم بخشی از اعتقاد فوتبالی من و بخشی از زندگی‌ام به عنوان یک فوتبالیست بود و هست.»

او در ادامه گفت: «تیاگو موتا تیم قدرتمندی دارد که با خریدهای انجام شده، تقویت شده است. او ما را سرگرم خواهد کرد و امیدوارم بتواند از همان ابتدا و تا پایان برای قهرمانی بجنگد. مطمئنم او ارزش خود را نشان خواهد داد. او ویژگی‌های یک مربی بزرگ را دارد.»

بونوچی همچنین اذعان کرد که فدریکو کیه‌زا با وجود نزدیک شدن به جدایی از یوونتوس در این تابستان، باید پیش از آغاز فصل 25-2024 اولویت‌ها و اهداف خود را دوباره ارزیابی کند، اما ابراز امیدواری کرد که در نهایت در یوونتوس بماند.

بونوچی در پایان گفت: «فکر می‌کنم او باید بفهمد که چه می‌خواهد. در سال‌های اخیر، او از نظر فیزیکی و روحی دچار مشکلاتی شد، حالا باید گام دیگری برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر بردارد. امیدوارم او در یوونتوس بماند.»