شناسهٔ خبر: 67743946 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

رسیدگی به بیش از ۴۰۰ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۴۱۵ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای این استان طی ۳ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ، ۴۱۵ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای استان مورد رسیدگی قرار گرفت اظهار داشت :از مجموع پرونده های تخلفات، ۶۴ پرونده مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی شد.

وی ادامه داد: در کمیسیون ماده ۱۱  رانندگان،۱۶۶ پرونده و ۱۸۵ پرونده نیز در کمیسیون ماده ۱۴مربوط تخلفات مالکین در این مدت رسیدگی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل و رانندگان  عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت ، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بارهای ترافیکی و … بوده است.

کرد یادآورشد: کاربران عزیز می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی  ۱۴۱ به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای  سیستان وبلوچستان اطلاع دهند.

انتهای پیام