شناسهٔ خبر: 67681557 - سرویس ورزشی
منبع: فرارو | لینک خبر

کاپیتان استقلال بالاخره در تمرین رویت شد

سیدحسین حسینی امروز در محل تمرین استقلال حضور یافت.

صاحب‌خبر -

کاپیتان استقلال که در روز‌های گذشته غایب بزرگ تمرینات آبی‌ها بود امروز به محل تمرین رفت و کارش را از سر گرفت.

در هفته‌های گذشته جذب یک دروازه‌بان بوسنیایی توسط باشگاه استقلال انبوهی از شایعات را پیرامون سیدحسین حسینی به وجود آورد.

دروازه‌بان شماره یک استقلال که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد با توجه به حضور گلر بوسنیایی شایعاتی مبنی بر جدایی از آبی پوشان را پیرامون خود تجربه کرد و از سوی دیگر مدیران باشگاه نیز اوایل این موضوع را محتمل دانستند.

با این حال طی صحبت‌هایی که مدیران استقلال و جواد نکونام با سیدحسین حسینی و مدیر برنامه‌های او داشتند این دروازه‌بان قبول کرد کارش را در جمع آبی پوشان در فصل جدید هم ادامه بدهد. سیدحسین که در روز‌های گذشته در تمرینات استقلال غایب بود امروز با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی کار خود را از سر گرفت و برای فصل جدید شروع کرد.

با وجود حضور حسینی در تمرین استقلال، اما او هنوز بر سر برخی مسائل با مدیران باشگاه به توافق کامل نرسیده و به همین خاطر به زودی قرار است جلسه‌ای میان او و مدیران باشگاه برگزار شود تا درباره موضوعات مربوط به مطالبات فصول گذشته و مسائل قراردادی او بحث و تبادل نظر شود.

به هر حال حسینی از امروز در تمرین استقلال حضور یافته تا نگرانی‌های هواداران درباره گلر شماره یک و کاپیتان این تیم کاهش یابد و مشخص شود او فصل جدید را هم با پیراهن آبی‌ها سپری خواهد کرد.