شناسهٔ خبر: 67676215 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرژانتین ۱-۰ کلمبیا: اوله، اوله، اوله! (عکس)

تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر کلمبیا توانست بار دیگر عنوان قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را از آن خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات را برای دومین بار متوالی از آن خود کند.

این بازی با حواشی و جنجال بسیار زیادی همراه بود و با بیش از یک ساعت تاخیر شروع شد چون نیروهای امنیتی در بیرون از ورزشگاه در مدیریت کنترل هواداران به خصوص هواداران تیم ملی کلمبیا به مشکل خورده بودند. بسیاری از آنها در حالی که بلیت نداشتند قصد داشتند وارد ورزشگاه شوند و این صحنه‌های عجیبی را در بیرون از ورزشگاه رقم زد.

2054243

در نهایت بازی با تاخیر بسیار زیاد آغاز شد و دو تیم در حالی که مشخصاً تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در بیرون از زمین بودند روبروی یکدیگر قرار گرفتند و همین باعث شد که شاهد عملکرد چندان فوق العاده‌ای از آنها نباشیم که به خصوص در نیمه اول واضح بود و بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید. 

2054244

بازی در نیمه دوم با هیجان و البته تنش بیشتری در زمین همراه بود و مسی در دقیقه ۶۶ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جایش را به نیکلاس گونزالس داد که این اتفاق نگرانی هواداران تیم ملی آرژانتین را به همراه داشت اما بازیکنان این تیم و البته تیم حریف تلاش‌هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که به نتیجه نیانجامید.

2054245

این وضعیت باعث شد که این دیدار به وقت اضافه بکشد تا در صورت تداوم این وضعیت ضربات پنالتی مشخص کننده تیم قهرمان باشد اما در فاصله هشت دقیقه تا پایان وقت اضافه، در دقیقه ۱۱۲ بود که لائوتارو مارتینز توانست از پاسی که جووانی لوسلسو برایش ارسال کرده بود نهایت استفاده را ببرد و دروازه کلمبیا را باز کند.

2054246

این گل از اهمیت بسیاری برای آرژانتین برخوردار بود و آنها موفق شدند با مدیریت این دیدار در دقایق باقی مانده، پیروز این بازی لقب بگیرند و بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را از آن خودشان کنند تا دومین قهرمانی متوالی در این مسابقات را به دست آورده باشند.

2054247