شناسهٔ خبر: 67674631 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صبر ساوت‌گیت تمام شد: تعویض زودهنگام هری‌کین

هری کین با ارائه‌ عملکردی ضعیف در بازی مقابل اسپانیا خیلی زودتر از حد تصور تعویض شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با یک گل از اسپانیا عقب افتاده و گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت زودتر از وقت معمول در تیمش تغییرات ایجاد کند.

نیمه اول بازی فینال یورو 2024 با تساوی به پایان رسید اما اسپانیا بازی را در نیمه دوم متفاوت آغاز کرد و حریف خود را خیلی زود غافلگیر کرد.

لاروخا روی همکاری تیمی موفق شد با پاس لامین یامال در دقیقه 47 با ضربه زمینی نیکو ویلیامز به گل برسد و در یک‌قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد. ساوت‌گیت که نمی‌خواهد جام را از دست بدهد زود دست به‌کار شد.

به دلیل عملکرد ضعیفی که هری کین در طول نیمه اول داشت و همینطور در نیمه دوم ادامه یافت، سرمربی انگلیس تصمیم گرفت کاپیتان تیمش را در دقیقه 61 تعویض کند.

2054083

هری کین از زمین بازی خارج شد تا اولی واتکینز به عنوان امید جدید انگلیس برای گلزنی وارد زمین شود. واتکینز در بازی قبلی مقابل هلند موفق شد در لحظات پایانی گل برتری تیمش را به ثمر برساند و آن‌ها را به فینال سوق بدهد.

2054084

ساوت‌گیت قبل از بازی فینال با انتقادات زیادی برای استفاده از هری کین در ترکیب اصلی مواجه شده بود و تصمیم او برای تعویض مهاجم بایرن مونیخ نشان داد که این مربی‌ هم از عملکرد بازیکن باتجربه خودش چندان راضی نیست.