شناسهٔ خبر: 67665585 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تبریک غیرمنتظره هری کین به لامین یامال/ برای قهرمانی در یورو همه جوایزم را می‌دهم!

هری کین کاپیتان انگلیس حاضر است تمام جوایز فردی‌اش را بدهد تا به قهرمانی یورو دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

انگلیس و اسپانیا در فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در المپیاشتادیون برلین به مصاف هم خواهند رفت و هری کین، کاپیتان سه‌شیرها، امیدوار است که بتواند این جام پرافتخار را بالای سر ببرد. کین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حساس حضور یافت و پیش از آغاز حرف‌هایش تولد لامین یامال، نوجوان شگفتی‌ساز اسپانیایی را تبریک گفت.

کاپیتان انگلیس عنوان کرد: «تولدت مبارک! می‌توانید ببینید که او بدون ترس و با آزادی کامل بازی می‌کند. به او به خاطر دوران کوتاه ولی بسیار خوب حرفه‌ایش تبریک می‌گویم

کین در ادامه توضیح داد که حاضر است تمام افتخارات فردی‌اش را بدهد تا جام قهرمانی اروپا را به دست آورد: «بله، بدون شک. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که من تاکنون جام نبرده‌ام و هر سال که می‌گذرد بیشتر انگیزه می‌گیرم. مطمئنا همه چیز را می‌دهم تا شب ویژه‌ای داشته باشیم و برنده شویم.»

هری کین با پیوستن به بایرن مونیخ بلافاصله مورد حمایت آلمانی‌ها قرار گرفت و به بازیکنی محبوب تبدیل شد. او در این مورد اذعان داشت: «حمایتی که در آلمان دریافت کرده‌ام باورنکردنی بوده است، نه فقط در بایرن بلکه در طول این تورنمنت نیز. از این بابت بسیار قدردانم و مطمئنم که چند طرفدار آلمانی نیز برای من در بازی امشب آرزوی موفقیت خواهند کرد.»

او سپس در مورد وضعیت تیم ملی انگلیس توضیح داد: «تیم اعتماد به نفس دارد، اما هرگز هیچ چیز را قطعی نمی‌دانیم. ما بازیکنان بزرگی در تیم داریم و همچنین اتحاد زیادی داریم. اما در نهایت، همه چیز به زمانی که وارد زمین می‌شوید بستگی دارد. من همیشه سعی می‌کنم از ناامیدی‌ها و زمان‌های سختی که تجربه کردم یاد بگیرم، این به من کمک می‌کند بهتر شوم. از اینکه دوباره در یک فینال یورو هستم هیجان‌زده‌ام.»

بیشتر بخوانید: گفت‌وگوی متفاوت با لامین یامال در سالروز تولد ۱۷ سالگی‌اش؛ نمی‌خواهم با مسی مقایسه شوم/ امباپه پیراهنم را خواست!/ مادرم هنوز به من می‌گوید دمپایی بپوش!