شناسهٔ خبر: 67649686 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عکس یادگاری مهدی لیموچی با لباس زرد

رسمی: هایجک بزرگ سپاهان از پرسپولیس!

مهدی لیموچی با عقد قراردادی رسمی، به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دوئل با پرسپولیس سربلند بیرون آمد. جنگ دو تیم مدعی فوتبال ایران بر سر وینگر فصل گذشته آلومینیوم اراک، در نهایت با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید و حالا مهدی لیموچی در فصل آینده، در دیار زاینده رود و برای تیم ژوزه مورایس به میدان می‌رود.

پس از درخشش در فصل گذشته و به ثمر رساندن 6 گل و دادن هفت پاس گل، توجهات به سمت مهدی لیموچی جلب شد و در شرایطی که هنوز فصل گذشته به پایان نرسیده بود، شایعات زیادی درخصوص مقصد بعدی این بازیکن در رسانه‌ها منتشر شد.

پرسپولیس نزدیک‌ترین تیم به جذب مهدی لیموچی بود و حتی این بازیکن کازرونی در برخی اظهارنظرهای غیررسمی، از علاقه‌اش به این باشگاه گفته بود و مذاکرات خوبی نیز میان طرفین شکل گرفته بود، ولی ناگهان در آخرین لحظات، مسیر حرفه‌ای این بازیکن تغییر کرد.

باشگاه پرسپولیس شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای و بدون نام بردن از لیموچی، از توافق‌هایی با یک وینگر خبر داده بود و حتی همه چیز برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه نیز آماده بود که در آخرین لحظات، مسیر مذاکرات تغییر کرد و این توافق زیر پا گذاشته شد.

2053418

اطلاعیه‌ای که امروز با واکنش لیموچی نیز همراه شد و او گفت این رفتارها زشت است. از بیانیه شب گذشته پرسپولیس نیز مشخص بود که آنها جنگ بر سر جذب وینگر ایرالکو را باخته‌اند و امروز نیز با اعلام رسمی باشگاه سپاهان، لیموچی زردپوش شد.

این بازیکن که مسیر فوتبالی خود را از قشقایی شیراز آغاز کرده بود، در فولاد فرصت درخشش را به دست نیاورد و پس از حضور در پیکان، به همراه مجتبی حسینی راهی آلومینیوم شد و در فصل گذشته، توانایی هایش را به معرض نمایش گذاشت و در نهایت به سپاهان پیوست.

باشگاه اصفهانی در اطلاعیه جذب این بازیکن نوشته است:

لیموچی پیش از این در تیم‌های آلومینیوم اراک، پیکان، فولاد خوزستان و قشقایی شیراز به میدان رفته و در تیم ملی امید و بزرگسالان هم بازی کرده است.

این بازیکن علاوه بر پست وینگر، توانایی بازی در پست مهاجم هم دارد.

مهدی لیموچی، وینگر فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس  از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.