شناسهٔ خبر: 67648565 - سرویس ورزشی
منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

فوری و رسمی: مهدی طارمی به اینتر پیوست

با اعلام رسمی باشگاه اینتر، مهدی طارمی با عقد قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد و با دریافت حقوق سالانه سه میلیون یورو، به قهرمان ایتالیا پیوست.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام و با اعلام باشگاه اینترمیلان ایتالیا، رونمایی رسمی از مهدی طارمی به عمل آمد. بازیکن بوشهری با عقد قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد، به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه شد تا به نخستین بازیکن ایرانی در لباس افعی‌ها تبدیل شود. او حقوق سه میلیون یورو در سال را از قهرمان ایتالیا دریافت می‌کند.

مهدی طارمی که با انتقالی غیرمنتظره در سال 2019 از الغرافه راهی ریو آوه شد، فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای و ورزشی خود را به نمایش گذاشت و با ارائه نمایش‌های خیره کننده در لباس تیم گمنام پرتغالی، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد تا سران باشگاه پورتو برای خرید این بازیکن دست به جیب شوند.

او پس از فقط یک فصل حضور در لباس ریو آوه، راهی یکی از بزرگترین تیم‌های باشگاهی پرتغال شد و طی چهار فصل حضور در این تیم و کسب یک آقای گلی و یک آقای گلی مشترک، انجام 182 بازی، به ثمر رساندن 91 گل و دادن 56 پاس گل، یک قهرمانی لیگ، سه قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی با پورتو، عملکرد بی‌نظیری در فوتبال این کشور از خود به جا گذاشت.

طارمی که تابستان گذشته مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته بود و حتی تا آستانه امضای قرارداد با روسونری نیز پیش رفت، به دلیل برخی مشکلات و عدم توافق بین میانجی‌گران این انتقال و باشگاه ایتالیایی، در پورتو ماندگار شد و آخرین فصل باقیمانده از قراردادش را نیز برای این تیم به میدان رفت و در نهایت و در زمستان سال قبل، بر سر یک انتقال آزاد و رایگان، با مدیران اینتر به توافق نهایی دست پیدا کرد.

طارمی روز سه‌شنبه وارد میلان شد و مورد استقبال برخی از مسئولین باشگاه اینتر قرار گرفت. او سپس روز چهارشنبه به همراه فدریکو پاستورلو، راهی ساختمان باشگاه شد و پس از نهایی شدن تست‌های پزشکی و تأییدیه‌های دریافتی، قراردادش را با نراتزوری به امضا رساند.

بخش رسانه‌ای باشگاه اینتر با انتشار پوستری از مهدی طارمی، پیوستن این بازیکن ایرانی به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی را تأیید کرد تا مهاجم ایرانی با پیوستن به قهرمان فصل قبل سری آ و آخرین تیم ایتالیایی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و تنها تیم ایتالیایی که سه گانه را کسب کرده، به افتخار بزرگی دست پیدا کند.

حالا طارمی به جدی‌ترین رقیب لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام در خط حمله نراتزوری تبدیل می‌شود و از آنجایی که افعی‌ها فصل فشرده با تعداد بازی‌های زیادی را در پیش دارند و باید در رقابت‌های لیگ، جام حذفی، سوپرجام، لیگ قهرمانان و جام‌جهانی باشگاه‌ها شرکت کنند، انتظار می‌رود که طارمی بازی‌های متعددی برای تیم اینزاگی انجام دهد.

 

آنچه دیگران می خوانند