شناسهٔ خبر: 67643688 - سرویس ورزشی
منبع: فرارو | لینک خبر

مدافع گلزن استقلال در فهرست خرید پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با محمدحسین مرادمند انجام داده است.

صاحب‌خبر -

 مدافع تیم استقلال که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده، امروز از طریق مدیربرنامه‌اش با مدیران باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره نشسته و شاید فصل آینده در جمع سرخپوشان تهرانی حضور داشته باشد.

مرادمند که سابقه بازی در استقلال و همچنین درخشش با پیراهن شهرخودرو را دارد، پیش از انتقال به استقلال هم مذاکراتی با پرسپولیس داشت، اما در نهایت و با یک چرخش عجیب پیراهن آبی را بر تن کرد تا بازی در استقلال به فوتبال ایران معرفی شود.

البته نتیجه مذاکرات بین او و باشگاه پرسپولیس هنوز به توافق نیانجامیده و دو طرف از انجام این انتقال مطمئن نیستند، اما به هر حال همین باز شدن باب مذاکرات نشان می‌دهد که احتمال استخدام این مدافع توسط پرسپولیس وجود دارد.

پرسپولیس که حسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی را در ترکیب خود می‌بیند، در صورت جذب مرادمند با بنیه قوی‌تر در خط دفاعی رقیبان خود را تهدید خواهد کرد.

مرادمند البته برای بازی در استقلال هم شانس خوبی دارد و شاید در نهایت قراردادش را با استقلال تمدید کند، اما در صورت امضای قرارداد با پرسپولیس تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران می‌شود.

این در حالی است که مدافع تیم استقلال سابقه گلزنی در دربی به تیم پرسپولیس را دارد و در فینال جام حذفی دو سال قبل در آخرین دقایق با یک ضربه سر بسیار خوب دروازه پرسپولیس را گشود و شانس قهرمانی را به استقلال برگرداند، هرچند که در نهایت او و هم‌بازیانش در نهایت شاهد بالا بردن جام قهرمانی توسط امید عالیشاه بودند.

خرید او از سوی پرسپولیس همچنین معادلات در مورد گئورگی گولسیانی را هم به طرزی جالب تغییر می‌دهد و شاید باعث شود ملی‌پوش گرجستانی به پرسپولیس نیاید.

 

منبع: ورزش سه