شناسهٔ خبر: 67628230 - سرویس ورزشی
منبع: سلام نو | لینک خبر

دستمزد ۲۰ میلیاردی احمد گوهری در پرسپولیس؟

بنابر شایعات دروازه‌بان پرسپولیس درخواست افزایش قراردادش به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را داشته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، احمد گوهری پس از فصل موفقی که به‌عنوان گلر قرضی در آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، به دلیل باقی ماندن یک سال دیگر از قراردادش با پرسپولیس دوباره به این تیم بازگشت و در شرایطی که فرصت فسخ قرارداد با سرخ پوشان داشت، این کار را انجام نداد و تصمیم گرفت دست این تیم را در روزهایی که دروازه‌بان ندارند، خالی نگذارد.

این دروازه‌بان که پس از یک سال و نیم حضور در پرسپولیس و تجربه کسب قهرمانی در لیگ برتر به‌عنوان بازیکن قرضی به آلومینیوم رفت و یکی از مهره‌های موثر تیمش بود، حالا در شرایطی قرار گرفته که فعلا گلر سرخ پوشان است و به دلیل تعهدش نسبت به این تیم و هوادارانش تصمیم گرفته قراردادش را فسخ نکند.

گوهری به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از پرسپولیس که از دو سال قبل باقی مانده بود، این فرصت را داشت تا قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کند ولی فعلا این کار را نکرد و در همین هفته نیز جلسه‌ای با مدیران این باشگاه داشت و جدایی او اتفاق نیفتاد.

در شرایطی که گوهری حضور طولانی مدتی در باشگاه پرسپولیس نداشت، اما شایعه عجیبی پیرامون او شکل گرفت و عنوان شد که درخواست افزایش قراردادش به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را داشته، اما طبق پیگیری خبرنگار ما این موضوع کذب بوده و در جلسه این دروازه‌بان و مدیران پرسپولیس هیچ صحبت مالی برای فصل جدید نشده است.

گوهری پس از حضور در باشگاه پرسپولیس صحبتی درباره شرایط همکاری یا فسخ قراردادش با پرسپولیس انجام نداد، اما در نشست وی با مدیران باشگاه، پیرامون مسائل مالی بحث نشده است.