شناسهٔ خبر: 67549124 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ابهام در شروع تمرین پیش فصل پرسپولیس

یکی از مواردی که احتمالا خوان کارلوس گاریدو در نشست نخست خود با مدیران باشگاه پرسپولیس درباره‌اش صحبت کرده زمان شروع تمرینات پیش فصل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بعد از صدور مجوز کار خوان کارلوس گاریدو او خیلی زود به همراه یکی از دستیارانش وارد تهران شد اما معلوم نیست او آمده که بماند یا برود.
به گفته درویش ممکن است حضور گاریدو در تهران کوتاه باشد و شاید این مربی به تهران آمده تا امکانات تمرینی تیمش را ببیند، نشست خبری‌اش را برگزار کند و بعد از برگزاری جلسات مربوط به شروع تمرینات، اردو  و نقل و انتقالات به کشورش برگردد و شاید هم آمده که بماند تا تمرینات را استارت بزند.
به نظر می‌رسد این مسئله بستگی به زمان شروع فصل تازه لیگ برتر دارد. اگر با تاکید سرمربی تیم ملی، فصل تازه لیگ برتر از تاریخ 25 مردادماه و سه هفته قبل از نخستین بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی آغاز شود، پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری از همین هفته باید تمرینات‌شان را آغاز کنند اما اگر شروع لیگ به تعویق بیافتد تمرینات سرخ‌ها هم دیرتر آغاز خواهد شد.

2047556

با این حال شروع تمرینات در شرایطی که دمای هوای پایتخت طی دو روز گذشته صعودی بوده نیز کار دشواری خواهد بود بخصوص که تکلیف بازیکنان زیادی هم نامشخص است و شاید برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس اینگونه است که بعد از چند روز، تمرینات در هوای مطبوع هلند ادامه پیدا کند.

در هر حال طبق اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اردوی سرخ‌ها در هلند از سوم مردادماه شروع خواهد شد که برای این منظور این تیم احتمالاً حدود یک هفته قبل از رفتن به هلند تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

از یک سو به نظر می‌رسد تمرینات پیش فصل پرسپولیس از هفته آینده و احتمالاً قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا آغاز شود و از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که شروع تمرینات این تیم به روزهای 27 و 28 تیرماه موکول شود، تیم تحت نظر گاریدو سه چهار روزی تمرین کرده و سپس راهی اردوی هلند شود که این حالت دوم  در صورت سفر گاریدو به اسپانیا و بازگشتش بعد از چند روزمحتمل‌تر است.
این هم یکی از مسائل مهمی است که در نشست خبری گاریدو درباره‌اش صحبت خواهد شد.