شناسهٔ خبر: 67254788 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره آلمان: مجارستان می‌تواند ما را متوقف کند

ماکسیمیلیان میتلشتات، ستاره آلمان، می‌گوید مجارستان توانایی متوقف کردن ژرمن‌ها را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از هفته دوم گروه A مسابقات یورو ۲۰۲۴، آلمان میزبان در مقابل مجارستان قرار خواهد گرفت. شاگردان یولیان ناگلزمان می‌توانند با پیروزی در دیدار فردا خود را در مرحله حذفی ببینند و در سوی دیگر مجارستان با توجه به شکست در دیدار اول، محکوم به پیروزی است. میتلشتات، بازیکنی بود که در کنفرانس پیش از بازی، در کنار ناگلزمان نشست و نظراتش درباره بازی را ارائه داد.

2045164

رویارویی با اوربان، سوبوسلای و سالای که آنها را از بوندسلیگا می‌شناسی؟
هر سه بازیکنان بسیار خوبی هستند. ویلی اوربان یک مدافع خوب با کیفیت عالی روی ضربه‌های سر است و همچنین یک تهدید بزرگ در حملات است. دومینیک سوبوسلای هم خلاقیت زیاد و قدرت شوت‌زنی فوق‌العاده‌ای دارد. سالای روی جدال‌های یک در برابر یک بسیار خوب است. من مقابل هر سه بازی کرده‌ام و می‌دانم چگونه آنها را متوقف کنم.

بازی برابر مجارستان؟
ما باید بسیار مراقب باشیم چون مجارستان بسیار فشرده دفاع می‌کند. مانند بازی مقابل اسکاتلند، باید فاصله‌ها بین بازیکنان‌شان را پیدا کنیم و گل بزنیم. مجارستان اخیراً نتایج بسیار خوبی مقابل کشورهای بزرگ داشته است. اگر غفلت کنیم می‌توانند ما را به راحتی متوقف کنند‌‌.

بازی در اشتوتگارت؟
من خیلی خوشحالم، خاطرات بسیار خوبی از این ورزشگاه دارم و امیدوارم فردا یک خاطره خوب دیگر خلق شود.. نامزدم و تمام خانواده‌ام فردا در استادیوم خواهند بود. من مشتاقانه منتظرم که فردا دوباره پس از چند روز آنها را ببینم.