شناسهٔ خبر: 67013153 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

انتقاد از ستاره بارسلونا؛ او مثل روح است!

رود گولیت به شدت به انتقاد از فرنکی دی‌یونگ پرداخت و او را به روح تشبیه کرد.

صاحب‌خبر -

فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ برای فرنکی دی‌یونگ آسان نبود. او نتوانست به بارسلونا در کسب هیچ جامی کمک کند و علاوه بر این، سه مصدومیت را تجربه کرد و همچنان در دوران نقاهت بعد از آخرین مصدومیتش به سر می‌برد. دی‌یونگ امیدوار است که به شرط بهبودی به موقع، در یورو ۲۰۲۴ نقش مهمی برای هلند بازی کند، اما حتی قبل از اینکه پایش را به میدان بگذارد، توسط اسطوره هلندی رود گولیت در رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. گولیت در صحبت با زیگو اسپورت، داستانی را در مورد یوهان کرویف تعریف کرد تا از دی‌یونگ به دلیل عدم تلاش و دخالت در بازی‌ها انتقاد کند.

«می‌خواهم در مورد فرنکی چیزی بگویم. من در فاینورد در پست وینگر راست شروع به بازی کردم و یوهان کرویف به من گفت: رود، تو باید بازی هم‌تیمی‌هایت را بهتر کنی. نفهمیدم منظورش چیست، اما میدانی چرا این را به من گفت؟ زیرا وقتی بازی هم‌تیمی‌های خود را بهبود می‌بخشی، همیشه خوب بازی می‌کنی! آیا فرنکی این کار را می‌کند؟ نه، فرنکی بد بازی می‌کند. او در حد ویژگی‌هایی که دارد نیست. اگر به فرنکی دی‌یونگ در جام جهانی گذشته نگاه کنید متوجه می‌شوید که مانند یک روح بود! او باید کنترل اوضاع را به دست خود بگیرد.»

شنیدن این نظرات درست قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اصلا برای دی‌یونگ خوب نیست، اگرچه گولیت احساس می‌کند که می‌توان از حرف‌هایش برای ایجاد انگیزه استفاده کرد. باید صبر کرد و دید که هافبک بارسلونا در آلمان چگونه عمل خواهد کرد؛ البته اگر بتواند فرصت بازی برای هلند را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: واکنش قاطع بایرن به پیشنهاد بزرگ بارسلونا/ ستاره در مقابل ستاره