شناسهٔ خبر: 67005768 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرنوشت‌سازترین پرچم لیگ برتر (عکس)

پرچم سرنوشت ساز فرهاد مروجی یکی از تصاویری است که از لیگ بیست و سوم در یاد می‌ماند!

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در دنیای سینمای مدرن سفر به گذشته، تغییر خط زمانی و رخ دادن اتفاقاتی متفاوت در دنیای آینده بیش از هرچیزی در حال به نمایش گذاشتن است و این اتفاق برای فوتبالی‌های ایران به ویژه استقلالی‌ها در یک تصویر قابل درک است که اگر پرچم فرهاد مروجی بالا می‌رفت شاید خیلی اتفاقات تغییر کرده بود، تمام تصاویر جشن قهرمانی آبی رنگ بود، سمتی که به اعتراض و گلایه مشغول بودند سرخ‌پوشان بودند و شاید آینده چند بازیکن و مربی به طور کامل تغییر می‌کرد.

صحنه گل آفساید پرسپولیس به همان اندازه که قهرمانی این تیم در فضای مجازی و در بین مردم بحث و گفتگو ایجاد کرده بود حاشیه ساز بود و هواداران استقلال در پاسخ به کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها این مسئله را مطرح می‌کردند.

2029446

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر پرسپولیس در این صحنه به گل نمی‌رسید در ادامه مسابقه و باتوجه به حضور پرشمار هواداران و فشاری که روی دروازه مس ایجاد می‌کردند به گل می‌رسید یا نه اما پرچم کمک داور بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در تاریخ فوتبال ایران ثبت شد.

رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در اوج خودش سپری می‌شد و هفته‌های پایانی حساسیت روی مسائل جزئی هم بیش از گذشته شده بود، اشتباهی در این سطح تا مدت‌ها می‌تواند افکار فوتبالدوستان ایرانی را درگیر خودش کند و ریل هواداری و حتی علاقه به فوتبال را زیر سوال ببرد، شاید این پرچم دلیل محکمی باشد که VAR وارد فوتبال ایران شود و اشتباهات داوران در مسابقات به حداقل برسد.

هرچقدر که در این روزها سرخپوشان خوشحال و در حال لذت بردن از قهرمانی خود هستند، آبی‌ها و البته فرهاد مروجی فشار زیادی را تحمل می‌کنند و هرکدام بسته به مسائل مختلف روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

در نهایت این تصویر یکی از قاب‌هایی است که تا سال‌ها در فوتبال ایران در یاد می‌ماند، در کری‌خوانی‌ها مطرح می‌شود و در سرنوشت لیگ بیست و سوم نقش مهمی داشت.