شناسهٔ خبر: 66121797 - سرویس سیاسی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش بادامچیان به اظهارات سید حسن نصرالله درباره انتقام ایران از اسرائیل

دبیرکل حزب موتلفه گفت: رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، به خصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در حاشیه نشست وحدت برای تحول گفت: مجلس دوازدهم مامور به یک مساله مهم است که آن تحول و تکامل است. نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.

بنابر گزارش ایلنا، وی افزود: تحول با ترمیم، اصلاح و قدری جابجا کردن، متفاوت است، تحول یعنی از این حالت به حالت دیگر درآمدن.

دبیرکل حزب موتلفه یادآور شد: ما در گام نخست، زیرسازی‌های انقلاب‌مان را انجام دادیم. امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و آمریکا در مساله تهاجم به ایران عنوان می‌کند که ایران قدرتمند است و ما با این کشور وارد جنگ نمی‌شویم.

بادامچیان گفت: رژیم صهیونیستی هم اکنون در حال انحلال است. رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، به خصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد.

27215