شناسهٔ خبر: 62800270 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زاهدی ماند، عالیشاه بازوبند بست؛

اعلام ترکیب پرسپولیس با یک تغییر کلیدی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با گل‌گهر سیرجان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود. سرخ‌ها پس از مدت‌ها از حمایت هوادارانشان در ورزشگاه آزادی برخوردارند و یحیی ترکیب تیمش برای این دیدار حساس را برای کسب پیروزی چیده است.

*در چارچوب دروازه سرخ‌ها مثل همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته و او برای چهارمین کلین‌شیت لیگ برتری خیز برداشته است. حسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مثل همیشه زوج خط دفاعی قرمزها هستند. دانیال و نعمتی نیز مدافعان کناری یحیی در این مسابقه خواهند بود‌.

*میلاد سرلک پس از یک جلسه محرومیت آسیایی به ترکیب اصلی برگشته و جانشین مسعود ریگی شده که او هم نمایش خوبی داشت.

*سروش رفیعی که پس از گل به خودی مقابل ذوب آهن نیمکت‌نشین شده بود، با بازی درخشان مقابل الدحیل همه چیز را جبران کرد و در لیگ نیز به ترکیب اصلی برگشته و بازی‌ساز پرسپولیس است.

*سعید صادقی و یاسین سلمانی وینگرهای پرسپولیس در این بازی هستند. این در شرایطی است که وحید امیری و مهدی ترابی دو ستاره مصدوم قرمزها هستند.

*در خط حمله امید عالیشاه نقش مهاجم سایه را خواهد داشت و شهاب زاهدی در خط حمله همچنان دنبال اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس است. البته احتمالا جای عالیشاه و یاسین در طول بازی با هم عوض خواهد شد و امید می‌تواند نقش وینگر را نیز بازی کند.

*تنها تغییر پرسپولیس نسبت به بازی الدحیل حضور میلاد سرلک در ترکیب است و یحیی حداقل تغییر را در ترکیب برنده ایجاد کرده است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:
علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، یاسین سلمانی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی